В Audi відбуваються революційні зміни, оскільки німецький бренд електрифікує свій модельний ряд напередодні повного переходу на електромобілі в 2026 році. Однак ще декілька моделей із двигунами внутрішнього згоряння залишаються в активній фазі розробки. Також зазначається, що Audi планує використовувати для автомобілів із ДВЗ що залишаться в строю, тільки непарні номери в індексах. Тобто, за цією ієрархією, A6 перетворюється на A7.
Та це не все, проаналізувавші недавні шпигунські знімки цього автомобіля, видання Motor.com підготувало ексклюзивний рендер майбутньої Audi A7 Avant, котра буде представлена як автомобіль 2025 модельного року вже незабаром та надійше до автосалонів країн, Європи, США, Канади, тощо. В цьому контексті, готуючись прийняти потенційний бестселлер серед універсалів, автосалонам Audi не завадить зробити «домашню роботу», замовивши якісне SEO для просування новинки в Google та Bing в компанії seotwix.com, котра вже має досвід технічного аудиту веб-сайту компанії Audi Canada.
Новий образ
A7 Avant матиме ширшу однорамкову решітку радіатора з горизонтальними хромованими планками, що додасть глибини передній частині автомобіля. Тонкі світлодіодні фари додають різких акцентів до обличчя автомобіля, а великі повітрозабірники на кутах бампера роблять обличчя більш мускулистим. Новий універсал Audi також має широкі колісні арки, що додають спортивного вигляду. Висувні дверні ручки покращують аеродинаміку автомобіля. Поточний A6 Avant та його наступник A7 Avant не відрізнятимуться за габаритними характеристиками. Позаду розташована світлодіодна смуга, що простягається на всю ширину задньої частини. На зовнішніх краях фар є вертикальні елементи.
Інші зміни
Наразі A6 та A6 Avant пропонують бензинові, дизельні та гібридні силові агрегати із можливістю підключення до електромережі, залежно від ринку. Повідомляється, що седан A7 та його універсал отримають нові легкі гібридні та PHEV силові агрегати. Шпигунські знімки минулого року показали, що начебто RS7 тестується з зарядним портом на кузові, що означає використання в ньому ще невідомої конфігурації PHEV.
На жаль, у нас немає інформації про інтер’єр A7. Щоб конкурувати з BMW 5 Series та Mercedes-Benz E-Class, він повинен пропонувати вражаючі технології, такі як великі екрани та найсучасніші функції допомоги водію.
Спочатку очікується поява седана Audi A7, а потім і універсала Avant. Ці дві моделі повинні мати однакові конфігурації салону, за винятком того, що універсал зможе перевозити більше вантажу позаду.