Головні бестселери компаній іноді виглядають по-різному для різних ринків, і це саме те, що Volkswagen зробив з оновленим Polo для Південної Америки. Рестайлінговий суперміні відрізняється від європейського аналогу рядом візуальних, технологічних та механічних оновлень, але зберігає при цьому рівень диференціації зі своїм братом-близнюком.
Південноамериканський Volkswagen Polo 2023 модельного року отримує перероблений дизайн кузову в стилі європейського фейсліфтингу, з незначними відмінностями в хромованих акцентах на повітрозабірниках переднього бамперу, в малюнку світлодіодної графіки фар, але без світлодіодної смужки на всю ширину решітки радіатора, котру замінили на хромовану смужку, як в менш багатих комплектаціях Polo для країн Європи.
Профіль південноамериканського та європейського Volkswagen Polo в рестайлінгу виглядає ідентичним, але задня частина в першому випадку має зовсім інший набір задніх ліхтарів. Вони зберігають зовнішню форму дорестайлінгового оригіналу, на відміну від європейського фейсліфтингу Polo, для котрого дизайнери черпали натхнення в інших представниках лінійки VW, включаючи T-Roc та Golf. Тим не менш, оновлена світлодіодна графіка цих ліхтарів на темному фоні приносить свіжий вид в поєднанні із зміненим дизайном заднього бамперу.
Задній бампер VW Polo 2023 в Південній Америці унікальний із зміненим розташуванням відбивачів та новою вставкою в стилі дифузору із прихованими вихлопними трубами. На кінець, в кольорову палітру додані нові відтінки кузову, в тому числі зображений на фото оранжевий Vermelho Sunset.
Що з інтер’єром?
Всередині VW Polo 2023 рестайлінг можна знайти нове рульове колесо, 8-дюймову або 10,25-дюймову цифрову приладову панель (в залежності від комплектації), інформаційно-розважальний сенсорний екран діагоналлю до 10 дюймів, нові та більш спортивні передні сидіння, сучасну секцію клімат-контролю, а також панель для бездротової зарядки смартфонів на центральній консолі під двома портами USB.
Що стосується силових агрегатів, південноамериканський VW Polo доступний з атмосферним 1,0-літровим двигуном потужністю 84 к.с. / 62 кВт та 1,0-літровим двигуном TSI із турбонаддувом потужністю 109 к.с. на бензині або 116 к.с. / 85 кВт на етанолі, що дещо менше, ніж було до рестайлінгу. Потужність передається на передні колеса або через п’ятиступеневу МКПП, або через шестишвидкісний «автомат».
Оновлений Volkswagen Polo вже доступний для замовлення в Бразилії. Ціна починається з $16 064 та досягає $21 291 за флагманську комплектацію Highline. Цікаво, що це дешевше, ніж до рестайлінгу, та протирічить загальносвітовій тенденції. Європейський VW Polo має іншу структуру комплектацій та лінійки двигунів, тому неможна привести йому пряме порівняння, але всі варіанти дорожчі. Наприклад, найдешевший VW Polo з двигуном 1.0 TSI коштує в Європі від $17 990, а в Британії від $22 609.
В Північній Америці також відсутня «гаряча» модифікація Polo GTI, хоча очікується його оспортивлена версія Polo GTS, як і оновлений седан Virtus. Також в майбутньому може вийте більш пристосований до бездоріжжя Polo Track.