Нові моделі VW з двигунами внутрішнього згоряння не будуть доступні в Норвегії з початку 2024 року, оскільки німецький автовиробник має намір продавати на місцевому ринку виключно електромобілі.
Автомобілі VW, що продаються у офіційних дилерів марки в Норвегії, імпортуються компанією Møller Mobility Group. На початку цього місяця імпортер повідомив, що в грудні припинить приймати замовлення на легкові автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в Норвегії. Наразі невідомо, чи пошириться цей крок на комерційні автомобілі VW, але, схоже, що ні.
Ті, хто стежив за перетворенням Норвегії на лідера в галузі електромобілів, не здивуються цією новиною. На акумуляторні електромобілі та гібриди припадало 93% усіх продажів нових легкових автомобілів у вересні цього року, причому основну частину продажів становили акумуляторні електромобілі. Сама VW продала 102 000 акумуляторних електромобілів у Норвегії за останні 10 років і явно не бачить необхідності пропонувати місцевим автолюбителям будь-які новинки з ДВС.
Найпопулярнішим електромобілем у Норвегії залишається Tesla Model Y з тиражем у 20 202 одиниці цього року. Після Model Y слідує VW ID.4 з продажами в 5 832 одиниці цього року, що трохи випереджає інший продукт VW Group, Skoda Enyaq, з продажами в 4 730 одиниць. Іншими популярними електромобілями, що пропонуються VW в Норвегії, є ID.3 з продажами в 2 788 одиниць цього року, новий ID. Buzz Cargo з продажами в 2 624 одиниці та ID. Buzz Pro та ID.5 з продажами в 1 372 та 1 228 одиниць відповідно.
Норвезький імпортер VW готується до переходу на повністю електричний модельний ряд вже досить давно. Насправді, три роки тому він припустив, що зможе відмовитися від усіх моделей з ДВС до 2023 року. Росту попиту на електромобілі в Норвегії сприяє той факт, що норвезьке уряд звільняє їх покупців від податків, які накладаються на автомобілі з бензиновими та дизельними двигунами.