Згідно із новим звітом від Automotive News, майбутнє седанів Volkswagen виглядає доволі моторошно. Після смерті американського Volkswagen Passat, здається, наступним відспівувати будуть Arteon. Як повідомляється, його знімуть з виробництва в 2024 році. Однак це не зовсім смерть сегменту седанів від Volkswagen: в строю ще залишається Jetta, а замість Arteon на конвеєр прийде новий електро-седан ID.Aero.
Концепт Volkswagen ID.Aero презентували раніше цього року. Він позиціонується як середньорозмірний седан преміум-класу на платформі MEB. Німецький бренд був небагатослівним в розборі специфікацій прототипу, проте його живить акумулятор на 77 кВт/год, що обіцяє діапазон поїздки на одній зарядці по WLTP до 620 км.
З іншого боку, Volkswagen Jetta бере курс на довгу та повільну смерть по стопам Passat. Хоча ще зарано обводити червоним дату в календарі, модель може отримати рестайлінг в 2024 році, або зовсім уступити місце якому-небудь іншому автомобілю.
Це не вселяє впевненості в світлому майбутньому Volkswagen Jetta, а навіть біглий погляд на графік продажу показує, що попит на модель незмінно падає роками. Якщо десять років назад Volkswagen продав в США 183 262 седани Jetta, то в 2019-ому їх реалізували тільки 100 453 одиниці. Потім сталася пандемія коронавірусу та продажі VW Jetta продовжили своє піке: в 2020-му вони скоротилися до 90 829 одиниць, а в 2021-ому до 55 113 одиниць. 2022 рік обіцяє бути ще гіршим, оскільки за перші шість місяців року компанія продала лишень 23 791 екземпляр Jetta, що навіть при збереженні поточної динаміки вилляється в скромний річний результат 47 582 штуки.
Що стосується Volkswagen Golf, офіційні представники компанії також починають відкрито сумніватися в його майбутньому в світлі глобального переходу компанії на електро. Тим не менш, в 2025 році ми можемо очікувати оновлення Golf GTI та R. Із інших повісток дня для Volkswagen відмічений випуск великого трьохрядного електро-кроссоверу в 2026 році, котрий презентують приблизно в той же час, що і новий Atlas.