Volkswagen розпочав серійне виробництво нового флагманського електромобіля під індексом ID.7 на своєму німецькому заводі в Емдені. VW ID.7 – найбільший електричний автомобіль бренду (за виключенням ID.6, що продається тільки в Китаю) та чергова модель на базі MEB в череді чисельних від Audi, SEAT та Skoda.
Volkswagen ID.7 приєднується до сімейства електромобілів ID як шоста модель після ID.3, ID.4, ID.5 та ID.6 (тільки в Китаю), а також нового електричного фургона ID.Buzz. Офіційне підтвердження події було опубліковано компанією в соціальних мережах. Генеральний директор Volkswagen по легковим автомобілям Томас Шафер прокоментував цю подію наступним чином: «ID.7 – кращий автомобіль від нашої команди. Великий комплімент всім нашим колегам в Емдені, котрі так активно сприяли успішному запуску виробництва. Дякую всім за вашу прихильність!».
Volkswagen ID.7 є одним з 10 нових електромобілів компанії, котрі плануються до випуску до 2026 року. VW планує побудувати ще один електрокар початкового рівня вартістю менше €25 000 / $27 000, а також новий компактний електро-кроссовер.
Серійна версія електричного седану ID.7 вперше була представлена на виставці CES-2023 року в січні: Volkswagen обіцяв побудувати флагманський електромобіль, значно більш потужний та ефективний, ніж будь-яка інша модель на платформі MEB, яку він випустив до цього часу. Модель одночасно запускається на всіх ключових ринках, включаючи Північну Америку, Європу та Китай.
Зі старту купити Volkswagen ID.7 можна тільки у версії Pro. Вона оснащена акумулятором ємністю 77 кВт год, що забезпечує запас ходу до 615 км. Пізніше автовиробник випустить ID.7 Pro S із акумулятором ємністю 86 кВт год та запасом ходу до 700 км. Таким чином, ID.7 є найдалекобійнішим представником лінійки ID від Volkswagen, він просторий, зручний та оснащений передовими технологіями для дальніх поїздок. VW називає його чемпіоном по ефективності з оптимізованою аеродинамікою та новим поколінням двигунів.
Будучи найбільш аеродинамічною моделлю ID, нова ID.7 має низьку передню частину, плавний перехід до капоту, дах в стилі купе та звужену задню частину. Крім того, ID.7 має майже повністю закрите днище, недавно розроблені спойлери на колесах та бічні повітряні завіси для спрямування повітря з мінімальними втратами енергії.
Оскільки Volkswagen почав виробництво ID.7 На своєму заводі в Емдені в понеділок, очікується, що перші машини з’являться у дилерів в Європі цієї осені, а запуск в Північній Америці відбудеться в 2024 році.
Volkswagen інвестував більше одного мільярду євро в переобладнання заводу для вступу в нову електричну еру.