Porsche припинила виробництво універсала Panamera Sport Turismo, залишивши на конвеєрі лише седан.
Третє покоління Porsche Panamera, яке дебютувало раніше цього місяця, не дає жодного натяку на можливий випуск модифікації Sport Turismo – єдиного універсала, який випускався штутгартською компанією в сучасній історії. Ті, хто сподівався, що в майбутньому з’явиться більш практичний універсал, будуть розчаровані, оскільки повільні продажі існуючої моделі не виправдали розробки наступника. З іншого боку, довгобазний Porsche Panamera Executive, як повідомляється, залишиться в Китаї, де покупці цінують простір для ніг задніх пасажирів.
Porsche зробила наступну заяву для Automotive News Europe: «У Китаї та США – наших основних ринках у сегменті D – універсал Sport Turismo грає лише незначну роль. З цієї причини ми вирішили припинити виробництво даної моделі з запуском нового покоління».
Згідно з Autocar, Sport Turismo становив менше 10% від загального обсягу продажів Panamera, що пояснює, чому Porsche вирішила не продовжувати серію.
Porsche Panamera Sport Turismo був вперше представлений у 2017 році та отримав рестайлінг у 2020 році. Модель заснована на другому поколінні з переробленою задньою частиною, що призвело до збільшення багажника. На відміну від повністю електричного Taycan, більш громіздкий Panamera ніколи не був доступний у авантюрному виконанні Cross Turismo, яке могло б зацікавити більше покупців, ніж універсал Sport Turismo.
Хоча припинення виробництва моделі може засмутити деяких прихильників Porsche, правда в тому, що Panamera Sport Turismo відчував внутрішню конкуренцію зі сторони надзвичайно популярного Porsche Cayenne. Крім того, стандартний Panamera не є типовим седаном, оскільки задня дверка відкривається разом із заднім склом, що фактично робить його хетчбеком / фастбеком.
Ті, хто все ще зацікавлені в німецьких універсалах високої продуктивності, тепер повинні задовольнятися повністю електричним Taycan Sport Turismo або більш традиційним Audi RS6 Avant.