Менший брат Cayenne переходить у нове покоління, відмовившись від ДВЗ на користь повністю електричної трансмісії та отримує досить спортивні налаштування шасі.
Опублікувавши новий тизер Macan на офіційному веб-сайті, компанія Porsche підтвердила дебют моделі 25 січня 2024 року. Нове покоління популярного кросоверу побудовано на новій архітектурі Premium Platform Electric (PPE), оснащеній акумуляторною батареєю ємністю 100 кВт⋅год і потужністю до 450 кВт / 612 к.с., при цьому обіцяє виняткову динаміку руху.
Porsche вже опублікувала фотографії та відеоролики злегка замаскованих прототипів Macan EV, так що у нас є досить гарне уявлення про те, чого чекати. Останній тизер зосереджується на задніх ліхтарях, які мають значно тонший дизайн на всю ширину, подібний до інших актуальних автомобілів Porsche. Ми також бачимо проблиск бічних вентиляційних отворів на задньому бампері, які відсилають до більш спортивної стійки, нарівні з виступаючими плечима, нахиленим заднім склом та активним заднім спойлером.
Інтер’єр Porsche Macan EV був повністю розкритий в рамках попереднього тизера, підтверджуючи те, що ми вже знали. Потрійна компоновка екранів включає в себе цифрову панель приладів на 12,6-дюйма, сенсорний екран інформаційно-розважальної системи на 10,9-дюйма та пасажирський дисплей у поєднанні з сучасним проекційним дисплеєм з елементами доповненої реальності.
Найспортивніший кросовер у своєму класі
Оригінальний Porsche Macan, який існує з 2014 року з двома послідовними фейсліфтінгами в 2019 та 2021 роках, відомий своїм спортивним характером. Він збереже свій фірмовий стиль у електричному поколінні, завдяки архітектурі PPE, але також отримає просунуту підвіску та дуже потужну трансмісію, що генерує до 450 кВт / 612 к.с. потужності та понад 1 000 Нм крутного моменту. Це значно випереджає характеристики попередника з ДВЗ.
Акумулятор має ємність 100 кВт⋅год (95 кВт⋅год доступних водієві), що забезпечує запас ходу понад 500 км. Водночас він буде сумісний із швидкою зарядкою потужністю до 270 кВт, що дозволить зарядити його від 10 до 80 відсотків за 22 хвилини.
Поряд із випуском електричного Macan, його варіант з ДВЗ продовжуватимуть випускати серійно ще деякий час, однак до кінця року його конвеєр у Європі буде зупинений назавжди.