По мірі того, як виробництво десяти запланованих до випуску Bugatti Centodieci продовжується, на дороги викочують все нові екземпляри. Один із них чудовий сріблястий Bugatti Centodieci, що зустрівся для фотосесії зі своїм джерелом натхнення, оригінальним Bugatti EB110 Supersport 1992 року, такого ж кольору.
Лінії кузову Centodieci дуже нагадують EB110 епохи Романо Артіолі. Не дивлячись на очевидне запозичення платформи у Chiron, новий Centodieci виглядає як EB110 з майбутнього завдяки незліченим реферансам, помітним зі всіх можливих сторін.
Цей конкретний екземпляр Bugatti EB110 Supersport представляє собою більш легку та потужну версію EB110 GT. У нього дизайнери Centodieci запозичили ідею фіксованого заднього крила та круглих отворів на середній стойці. Інші загальні елементи стилю включають решітку радіатору у вигляді підкови, оточену горизонтально розміщеними повітрозабірниками бамперу, близько розміщених одна від одної фари, скляну кришку двигуна та графіку задніх ліхтарів.
Ахім Аншайдт, діючий директор по дизайну в Bugatti, визнає важливість EB110 в історії бренду: «Дехто стверджує, що без EB110 бренд Bugatti не зміг би опинитися там, де віх знаходиться сьогодні». Він згадує Дампаоло Бенедіні, котрому приписують завершення дизайну EB110 на основі оригінальних начерків Марчелло Гандіні. Він також поважно згадує покійного Ніколу Матерацці, «інженерного генія», відповідального за розробку EB110.
З точки зору продуктивності тридцятирічний розрив між двома гіперкарами очевидний. EB110 SS був оснащений модифікованою версією 3,5-літрового двигуна V12 з чотирма турбінами потужністю 612 к.с. / 450 кВт. Якими б вражаючими не були ці цифри в 1992 році, вони не йдуть ні в яке порівняння із жахітливим 8,0-літровим W16 з чотирма турбінами, котрий видає під капотом Centodieci 1 600 к.с. / 1 177 кВт.
В той час як старша модель значно легша та укомплектована шестиступінчатою механічною коробкою передач, ніхто не може поспорити з божевільною продуктивністю Centodieci, що робить розгін з 0 до 100 км/год за 2,4-секундит та розганяється до максимальної швидкості 380 км/год. З іншої сторони, EB110 Supersport необхідно для такого спринту 3,2-секунди та він може розігнатися до 355 км/год.
Примітно, що EB110 SS випустили обмеженим тиражом з 30 одиниць: це втричі перевищує по чисельності його сучасну інтерпретацію. Не дивлячись на свою відомість, колекційну цінність та рідкісність, він все ж таки дешевший за Centodieci за €8 млн. Конкретний екземпляр EB110 SS є володарем світового рекорду швидкості, встановленого свого часу.
Сріблястий Bugatti Centodieci перед нами — це вже третій випущений екземпляр на поточну мить, після презентаційного білого автомобілю, випущеного в серпні 2019 року та першого серійного екземпляру синього кольору, випущеного в червні 2022 року. Bugatti зобов’язується завершити поставки клієнтам всіх десяти одиниць Centodieci до кінця року.
Фото 📸 Сріблясті Bugatti EB110 Supersport та Centodieci














