RUF Automobile GmbH повертається до успішних витоків, представивши новий Bergmeister. Модель представляє собою спідстер без даху в карбоновому кузові, із тюнінгованим двигуном з повітряним охолодженням потужністю 450 к.с. і унікальним дизайном, натхненним гоночними автомобілями Porsche Hillclimb.
RUF Bergmeister, або просто Project RBS, віддає данину поваги автомобілям минулого, таким як Porsche 906, 909 Bergspyder та 718 RS 60 Spyder, розроблених Тоні Хеттером. В якійсь мірі це Boxster Bergspyder від RUF, що був випущений компанією Porsche декілька років назад, і це доволі круто.
RUF Bergmeister являє собою глибоко модернізований Porsche 993, але із новими кузовними панелями з вуглицевого волокна. Серед кастомних деталей відмітемо передній бампер з сучасними повітрозабірниками, аеродинамічні плавці по бокам, переднє та заднє крило з вигнутими лініями, що вгризаються в кузов, коротке вітрове скло, а також вентильована кришка двигуна із вмонтованим крилом.
Драматизму додає відсутність даху зелена графіка на білому основному кольорі кузову, а також 19-дюймові п’ятиспицеві легкосплавні диски із надширокими шинами на задній вісі. Всередині майже весь салон обшитий чорною алькантарою, включаючи панель приладів, двірні карти та кермо, в поєднанні із ретро-шотландською обивкою ковшеподібних сидінь і алюмінієві педалі.
Спідстер RUF Bergmeister 2022 року оснащений 3,6-літровим опозитним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом та повітряним охолодженням з сухим картером, прокачаним до 450 к.с. / 331 кВт потужності та 599 Нм крутного моменту. Це схоже на віддачу Porsche 997 GT3 RS, але йдеться про доволі легкий Bergmeister. Потужність передається на задню вісь через шестиступінчату механічну коробку передач та самоблокований диференціал. Гальма також модернізовані вентильованими та перфорованими карбон-керамічними дисками діаметром 350 мм із шестипоршневими супортами спереду та чотирьохпоршневими сзаду.
RUF не розкриває ні вартість Bergmeister, ні кількість плануємих до випуску одиниць спідстера.