За публікацією шпіонских світлин та випадковими витоками, Porsche, накінець, готова зняти покрови з рестайлінгового Cayenne в третьому поколінні. Флагманський кроссовер з Цуффенхаузену представлять офіційно 18 квітня в рамках Шанхайського автосалону 2023 року.
В короткому прес-релізі автовиробника повідомляється, що це «одне із наймасштабніших оновлень продукту в історії Porsche». Воно включає «найпросунутіший цифровий дисплей та концепцію управління, нову систему шасі та іноваційні технологічні функції».
Згідно з наявними даними, рестайлінг Porsche Cayenne на 2024 рік буде також включати стандартний набір покращень, в тому числі свіжий дизайн світлодіодних фар із вмонтованими ДХВ, новий капот та передні крила. Повітрозабірники та решітки зроблять більш помітними, а позаду, поруч з тонкими задніми ліхтарями розміститься нова світлодіодна смужка на всю ширину, дизайн котрої в деякій мірі пов’язує кроссовер з електрокаром Taycan.
Дизайн інтер’єру Porsche Cayenne 2024 року розкрито до офіційної презентації. Всередині кроссовер зустрічає новим 12,3-дюймовим інформаційно-розважальним екраном та 12,6-дюймовим цифровим кокпітом. В якості опції покупці зможуть замовити також 10,9-дюймовий пасажирський дисплей. Центральна консоль повністю перероблена, а селектор передач перенесено на рульову колонку. Кермо машини виглядає так, ніби його запозичили у 911. На ньому помітна нова кнопка запуску / зупинки двигуна з лівого боку, а селектор вибору режиму руху також на своєму місці. В доповнення було перемальовано дизайн приладової панелі з вентиляційними отворами.
Крім того, оновлений Porsche Cayenne оснащений новою панеллю для швидкої підзарядки сумісних смартфонів та двома портами USB-C. Він також має звичайну інтеграцію зі смартфонами через Android Auto та Apple CarPlay, Spotify, Apple Music,
особистого асистента Siri та ін. Як і очікується, вночі кабіна буде освітлюватися продуманою світлодіодною ілюмінацією.
Особливу увагу привертає до себе перероблена підвіска Porsche Cayenne 2024 року, котра, ймовірно, підвищить комфорт в дальніх поїздках та здатність до швидкісного проходження хвилястих доріг, в тому числі на гоночному треку. Здається, що сімейство силових агрегатів також оновиться, серед іншого, плагін-гібрид збільшить свій запас ходу в режимі EV.
Готуючись до запуску оновленого Porsche Cayenne, німецький виробник веде одночасну роботу над четвертим поколінням кроссоверу, котрий, як повідомляється, поставлять на конвеєр в Словаччині через три роки. Він отримає батарейне живлення як мінімум в якості версії, а можливо і повністю відмовиться від ДВЗ.