Регенерація гідроциліндрів — це процес, який дозволяє відновити повну працездатність і працездатність різних типів гідравлічних систем. Однак, щоб ремонт був проведений правильно, йому повинен передувати детальний аналіз технічного стану цих елементів. Лише тоді ми зможемо точно визначити, що було найбільше пошкоджено чи зношено.
Ремонт гідравлічних циліндрів може включати різні дії, такі як заміна або ремонт поршнів, сальників, циліндрів або поршневих штоків. Іноді також може знадобитися ремонт системи змащення, зламаних з’єднань, вушок, кріплень або підшипників або заміна ущільнень. Регенерація цих компонентів значно подовжує термін їх служби і є набагато економнішим рішенням, ніж їх повна заміна.
Які характеристики гідроциліндрів?
Виконавчий механізм — виконавчий пристрій, функцією якого є перетворення енергії робочого тіла в механічну енергію поступального, кутового або криволінійного руху (так званий хід). Залежно від конструкції та середовища, що використовується, ми розрізняємо електричні, пневматичні та гідравлічні приводи. Ці пристрої мають широкий спектр застосування. Вони використовуються, наприклад, на виробничих лініях, у пресах, різальних машинах і розкидачах, а також у транспортних засобах, які використовуються для підйому або опускання розвантажувальних платформ. Мало того, їх використовують навіть у в’їзних воротах, обладнаних системами автоматичного зачинення.
Через високі навантаження на виконавчі механізми під час їх роботи ці пристрої особливо вразливі до різних несправностей. Найпоширенішими поломками є пошкодження сальників, штоків і поршнів. Щоб машини, які використовують приводи, працювали ефективно, у таких ситуаціях важлива швидка регенерація гідравлічних приводів. Важливо, однак, що цей процес має здійснюватися лише в спеціалізованих компаніях.
Які елементи гідроциліндра найчастіше регенеруються?
Компоненти, які найчастіше виходять з ладу в приводах — це ущільнення, наприклад, сальник, що викликає зовнішні та внутрішні витоки. Нерідкі випадки, коли поршень або циліндр виходять з ладу, особливо якщо вони піддаються надмірним навантаженням. Ослаблені таким чином компоненти швидше зношуються і більш сприйнятливі до пошкоджень, тому необхідно якомога швидше регенерувати гідроциліндри та інші деталі.
Також часто можна зустріти несправні поршневі штоки — їх вихід з ладу може бути викликаний забрудненням ошурками, наприклад, в результаті використання рідини невідповідного складу. У такому випадку рекомендується відновити поршневі штоки приводу. Несвоєчасна заміна масла також є частою причиною виходу з ладу актуатора, оскільки погіршується якість змащування вузлів. Крім того, гідравлічні циліндри часто пошкоджуються через занадто високий або занадто низький тиск у гідравлічній системі.
Що включає регенерація гідроциліндрів?
Незалежно від того, чи ми маємо справу з пневматичним, гідравлічним чи електричним варіантом, ризик зламу високий. У такій ситуації найбільш економічно ефективним рішенням є регенерація приводу. Що саме означає процес відновлення гідравлічних, пневматичних або електричних приводів? Спочатку ми спочатку ознайомлюємося зі станом даного елемента, чого зазвичай достатньо для оцінки пошкоджень і визначення причини зламання. Наступні кроки включають:
- демонтаж приводу за допомогою відповідних інструментів,
- очищення елементів від будь-яких забруднень, які можуть заважати правильній роботі компонента,
- промислове хонінгування внутрішньої поверхні приводу,
- заміна несправних компонентів (зазвичай ущільнювачів і алюмінієвих профілів),
- фільтрація або заміна робочого середовища при необхідності,
- мастило приводу.
Після виконання всіх вищевказаних дій переходимо до зворотного складання актуатора. Нарешті, приступаємо до перевірки роботи відновленої деталі і переконаємося, що всі її вузли відремонтовані, а несправності усунені
Відмінності між пневматичними, гідравлічними та електричними приводами
Подібну будову мають пневматичні, гідравлічні та електричні приводи. Основна відмінність між ними полягає в матеріалі, який використовується для отримання енергії. У пневматичних актуаторах енергія стисненого газу необхідна для створення сили, яка дозволяє елементам приводу рухатися. Вони також викидають значно менше забруднюючих речовин, ніж гідравлічні приводи, які використовують масло та високий тиск для виробництва енергії. Електричний привод, з іншого боку, працює від чистої електроенергії, що робить його найпростішим у використанні та найдешевшим з усіх типів приводів.