Електромобіль Porsche Taycan, що випускається з 2019 року, нарешті отримав свій перший справжній рестайлінг. Він став потужнішим, технологічнішим, має покращене електронне обладнання та демонструє кращу продуктивність. Якщо бути точним, у новий Porsche Taycan закладений рекордний потенціал потужності та швидкості за всю історію автовиробника.
Porsche Taycan 2025 року буде доступний у кузові седан та універсал Cross Turismo. Porsche відмовився від варіанту Sport Turismo, який раніше пропонувався лише в комплектації GTS.
Як і очікується від автомобіля Porsche, особлива увага приділена продуктивності. Кожна оновлена модель Taycan розганяється швидше, ніж її попередниця. Базова задньопривідна модель отримала найбільше покращення: вона розганяється від 0 до 96 км/год лише за 4,5 секунди, що на 0,6 секунди швидше, ніж у попередньої версії.
Звичайно, базова модель – не найшвидша в лінійці. Це звання належить Taycan Turbo S, який покращив свій час розгону до 96 км/год на 0,3 секунди, до 2,3 секунди. Це робить його не лише найшвидшим Taycan, але й, за словами Porsche, найшвидшим серійним автомобілем марки на старті.
Не дивно, що Taycan Turbo S тепер є й найпотужнішим серійним автомобілем Porsche. Модель 2025 року отримає збільшену загальну системну потужність, що сягає вражаючих 700 кВт / 952 к.с. при використанні Launch Control.
Porsche повідомляє, що її інженери ретельно допрацювали двигуни кожної модифікації Taycan. Мотор на задній осі тепер розвиває на 80 кВт / 109 к.с. більше, ніж у поточної версії. Крім того, автомобілі з пакетом Sport Chrono отримують кнопку «push to pass», яка на 10 секунд збільшує потужність на 70 кВт / 95 к.с.
Проте Porsche фокусувався не лише на розгоні по прямій. Кожен оновлений Taycan буде оснащений адаптивною пневматичною підвіскою, а для моделей AWD в якості опції можна замовити підвіску Porsche Active Ride.
Ця система робить магічний трюк, роблячи автомобіль більш комфортним і швидким. Porsche Active Ride прагне підтримувати кузов Taycan у рівному положенні в будь-яких дорожніх умовах. Це означає, що вона поглинає нерівності, забезпечуючи комфорт пасажирів, а також зменшує крени кузова, рівномірно розподіляючи вагу автомобіля по всім чотирьом колесам і покращуючи зчеплення на швидких поворотах.
Крім того, всі моделі отримають нові диски, розроблені для покращення аеродинаміки, та шини з пониженим опором коченню. При гальмуванні перед поворотами Taycan також зможе рекуперувати енергію зі швидкістю до 400 кВт, що на 30% швидше, ніж у поточної моделі.
Зарядка з 10 до 80% лише за 18 хвилин
Більш швидка зарядка нового Porsche Taycan досягається не лише при гальмуванні. Porsche повідомляє, що одним із напрямків роботи над Taycan була перезарядка. Його 800-вольтова система здатна рекуперувати енергію з потужністю до 320 кВт, що є покращенням на 50 кВт. Інженери також скоротили час зарядки: тепер Taycan набирає від 10 до 80% заряду лише за 18 хвилин.
І це гарна новина, враховуючи збільшення ємності батареї з 93 кВтч до 105 кВтч. Porsche поки не оприлюднив офіційні дані EPA щодо запасу ходу, але у своїх власних тестах компанія виявила, що найефективніший Taycan 2025 року здатний проїхати до 587 км на одній зарядці – це приблизно на 191 км більше офіційного рейтингу EPA у поточної моделі.
Крім того, Taycan 2025 року буде стандартно оснащений:
- системою допомоги при зміні полоси руху;
- підігрівом рульового колеса;
- атмосферною підсвіткою;
- електрично складаними боковими дзеркалами з підсвіткою;
- новою системою охолодження;
- інтелектуальним управлінням запасом ходу;
- підставкою для смартфона;
- бездротовою зарядкою для пристроїв;
- й багато чим іншим.
Незначні стилістичні зміни всередині та зовні
Зовнішній дизайн також був оновлений з новими задніми та передніми ліхтарями. Попереду система освітлення отримує дизайн HD-Matrix з детальною оптикою. Позаду логотип Porsche вбудований у смугу заднього ліхтаря та виглядає об’ємним. Taycan 2025 року обіцяють постачати з новою палітрою кольорів, а моделі Turbo та Turbo S отримають ексклюзивні для Porsche акценти Turbonite, щоб відрізнити їх від інших моделей.
Внутрішнє оздоблення
Внутрішнє оздоблення електромобіля отримало новий дисплей з оптимізованим користувацьким інтерфейсом, який дає можливість керування важелем за рульовим колесом для більш інтуїтивного використання технологій допомоги водієві. Apple CarPlay була більш глибоко інтегрована в інформаційно-розважальну систему, а нова функція запису відео в салоні автомобіля дозволяє транслювати відео на центральному дисплеї та додатковому дисплеї пасажира.
Інтер’єр без шкіри
Нарешті, були представлені два нових варіанти інтер’єру без використання натуральної шкіри. Вони поставляються в чорному та чорно-сірому кольорах і замінюють шкіру на високоякісний Race-Tex та текстиль з додаванням шерсті, вплетений у візерунок «гусяча лапка». Хоча покупцям базової моделі та 4S доведеться доплачувати за опцію, покупці Taycan, які виберуть Turbo або Turbo S, можуть отримати її безкоштовно.
Ціни та доступність
Porsche повідомляє, що зацікавлені клієнти вже можуть почати замовляти новий Taycan 2025 року, а поставки розпочнуться влітку. Ціни починаються від $99 400 і сягають $211 700 за топову модель Taycan Turbo S Cross Turismo.
До речі, Taycan приєднується до довгого списку автомобілів, які з кожним новим модельним роком стають все дорожчими. Безумовно, Porsche внесла багато покращень у свій флагманський електромобіль, але ціни зросли на суму від $800 для седана 4S до більш ніж $14 000 для моделей Turbo S.