Протягом більш ніж половини своєї 80-річної історії компанія RUF Automobile займалася ремонтом автомобілів Porsche та одночасно покращувала досвід водіння цими автомобілями з дозволу босів із Штутгарту. Отримавши популярність завдяки своїм вражаючим творінням на базі кузовів і шасі Porsche 911, компанія RUF придбала статус повноцінного автовиробника, внесши свій вагомий вклад у сектор спортивних автомобілів.
Тепер легендарний тюнер і марка оселилася в Сполучених Штатах і вже оголосила про прибуття першого американського автомобіля, виготовленого за американськими специфікаціями – моделі RUF SCR 2024 року.
SCR – без перебільшення диво інженерної думки. Хоча він має дуже схожий на Porsche профіль, це друга самостійна модель від RUF, побудована з нуля. Автомобіль розроблений на власній шасі з вуглепластику, розробленого компанією, з інтегрованим каркасом безпеки для додаткової жорсткості.
Ця сучасна платформа з заднім розташуванням двигуна і механічною коробкою передач є рідкістю в сучасному дизайні спортивних автомобілів і представляє собою майбутнє бренду як виробника і «чудовий приклад історії автомобілебудування».
На 2024 модельний рік RUF SCR оснащується атмосферним 4,0-літровим оппозитним шестициліндровим двигуном RUF, що розвиває 510 к.с. при 8270 об/хв і 469 Нм крутного моменту. Ця вражаюча потужність передається на задні колеса шестиступінчастою механічною коробкою передач і диференціалом підвищеного тертя, що дозволяє автомобілю розвивати максимальну швидкість 320 км/год.
Підвіска і гальмівна система автомобіля є ще одним доказом інженерної майстерності компанії. Незалежна підвіска всіх коліс на подвійних поперечних важелях використовує гонкові горизонтально-оппозитні койловери з електронною регулюванням, в той час як гальмівна система не менш досконала і складається з вентильованих зсередини і перфорованих керамічно-композитних дисків.
Дебютний SCR був представлений RUF North America в елегантному біло-кремовому кольорі, доповненому чорним і сірим інтер’єром з алькантари. Кузов ручної роботи повністю виготовлений з легкого вуглепластику і оснащений фіксованим заднім спойлером, спортивними дзеркалами і вбудованими дверними ручками. Всі ці елементи призначені для поліпшення аеродинаміки автомобіля. Вагою всього 1250 кг, SCR вражаюче маневрений, із заявленим часом розгону 0-100 км/год 3,4 секунди.
Інтер’єр цього першого автомобіля обладнаний ковшеподібними сидіннями RUF з вуглепластику зі вставками Pepita. По всій кабіні можна побачити червону строчку і червоні логотипи RUF SCR, що відповідають червоним суппортам і логотипам RUF на центральних замках. Електричні склопідйомники, світлодіодне освітлення і повнофункціональна панель приладів з центральним спідометром також є частиною класичного дизайну інтер’єру.
Власник першого американського RUF SCR отримав свій автомобіль 12 грудня. Загалом автовиробник випустить лише 70 одиниць RUF SCR 2024 року, і всі вони вже продані, незважаючи на семизначну ціну. Невідомо, скільки з них буде поставлено в США, але базова ціна на це інженерне диво в Штатах становить близько $1,02 мільйона.
RUF North America розташовується на території The Concours Club, престижної гоночної траси в Майамі, Флорида. Нова штаб-квартира компанії включає в себе виставковий зал і конфігураційний зал, і окрім того, що вона допомагає у доставці своїх нових замовлень американським покупцям, це також дозволяє клієнтам тестувати нові автомобілі RUF на закритій 4-кілометровій гоночній трасі одразу після отримання, як частина ритуалу доставки.