Bugatti закінчила виробництво Centodieci, доставивши десятий автомобіль в лімітованій серії своєму щасливому власнику. Останній Bugatti Centodieci поєднує в собі білий екстер’єр з чорними акцентами та блакитний інтер’єр.
Centodieci вперше презентували в серпні 2019 року, але першу серійну машину зібрали на заводі в Мольсаймі лишень в червні 2022 року, після того, як прототип закінчив повний цикл ретельно розробленої програми випробувань. Всі десять гіперкарів віддають данину шани Bugatti EB110 та були розпродані ще до того, як моделі зробили офіційну презентацію публіці, незважаючи на приголомшливу ціну в €8 млн.
Останній Bugatti Centodieci дуже схожий на оригінальний демонстраційний прототип. Зовнішній білий Quartz White контрастує в обліку машини із вставками чорного карбону в нижній частині кузову та аеродинамічних елементах, включаючи заднє крило та чорну матову решітку радіатору. Машина оснащена оригінальним комплектом легкосплавних дисків білого кольору, за якими можна розгледіти блакитні гальмівні супорти. На завершення, напис Centodieci на задньому крилі також виконано в блакитному.
Той же колір Light Blue Sport обрали для обтягнутого шкірою салону, як відсилка до культового відтінку в палітрі Bugatti EB110. Квадратний візерунок покриває більшість поверхонь всередині салону, включаючи сидіння, обшивку стелі, дверні панелі, центральну консоль та підлогові килими, а синя приладова панель завершує цей монохромний парад. Дизайн кабіни доповнюють матові чорні акценти на тонкій центральній консолі та дверних ручках, а також чорні вуглецеві вставки під приладовою панеллю. Як вимагають закони жанру, напис Centodieci 10/10 надруковано на дверних порогах, що гарантує даній машині колекційний статус.
В процесі виробництва Centodieci компанія Bugatti не супроводжувала кожний автомобіль персональною фотосесією, але ми знаємо, що перша машина була пофарбована в синій колір з чорним салоном, а іще один з екземплярів пофарбували в сріблястий з червоним оздобленням салону. Всі без винятку Centodieci оснащені 8,0-літровим двигуном W16 з чотирма турбінами, що розвиває 1 177 кВт / 1 600 к.с. потужності.
Завершивши виробництво Centodieci, компанія з Мольсаму тепер може сконцентруватися на збірці менше 100 одиниць Chiron, що залишилися в його життєвому циклі, 99 екземплярів Mistral та іще 40 трекових гіперкарів Bolide: всі перелічені машини також вже розпродано.