Електричні моделі Volkswagen ID.4 та ID.5 з оновленнями 2024 року надійшли в продаж у Британії, отримавши більше запасу ходу, потужності та швидкості, а також поліпшені функції комфорту та технологій.
Платформа Volkswagen Group MEB була задумана як модульна автомобільна архітектура, призначена для електромобілів. Щоб знизити витрати, VW дозволяє використовувати MEB у всіх своїх дочірніх компаніях, від Audi, Cupra, Skoda до Volkswagen, і вона навіть доступна для партнерів, таких як Ford. На сьогоднішній день платформа MEB вже використовується у серійних автомобілях Audi Q4 e-tron та Q4 Sportback e-tron, Q5 e-tron, Cupra Tavascan, Ford Explorer EV, Skoda Enyaq iV та Enyaq iV Coupe, а також у цілому виводку Volkswagen для американського, європейського та китайського ринку.
До останніх належать оригінальний ID.3, представлений у 2019 році, а також його брати та сестри ID.4 і ID.5, які з’явилися у 2020 та 2021 роках. Минулого року Volkswagen представила ID.6, ID. Buzz та ID. Buzz Cargo, а зовсім недавно ID.7 став флагманським електричним седаном німецької марки. Повертаючись до ID.4 та ID.5, ці два компактні електричні кросовери виробляються у Цвіккау та Емдені (Німеччина), Чаттанузі, штат Теннессі (США), а також в Антині та Фошань (Китай).
Обидва кросовери майже однакові – ID.5 має похилу лінію даху, яка дає йому кращий коефіцієнт лобового опору, але також зменшує доступний об’єм багажника. У будь-якому випадку, їх в основному розглядають як дві сторони однієї медалі, що, ймовірно, є причиною того, що Volkswagen також оновив їх разом. Два електричних кросовери отримали нову інформаційно-розважальну систему, що відображається на більшому 12,9-дюймовому екрані, опціональний проекційний дисплей з доповненою реальністю, а селектор режиму руху був перенесений на рульову колонку. Доданий також новий голосовий помічник IDA, а попередній пакет Volkswagen Digital Sound Package з сабвуфером був замінений на преміальну звукову систему Harman Kardon потужністю 480 Вт з десятьма динаміками – вона є опцією для комплектації RWD Pro та поставляється стандартно в версії 4Motion GTX.
Відтепер усі версії ID.4 та ID.5 оснащуються новим приводом APP550, представленим на ID.7. Він пропонує 282 к.с. потужності та колосальне збільшення крутного моменту з 310 до 545 Нм, у той час як повнопривідні ID.4 GTX та ID.5 GTX додають своїй силовій установці 40 к.с. до загальних 335 к.с., чого достатньо, щоб розігнатися до 100 км/год лише за 5,4 секунди. Крім підвищення продуктивності, також підвищилася дальність поїздки, тому найкращий показник ID.4 тепер становить 540 км, а ID.5 збільшує дальність до 545 км на одному заряді.
Завдяки новій функції терморегулювання також можлива більш швидка зарядка постійним струмом потужністю до 175 кВт замість 135 кВт, тому тепер 10-хвилинної зарядки достатньо для поїздки на наступні 170 км. І останнє, але не менш важливе: до палітри кузовних кольорів додано новий синій металік Costa Azul і додалася ще більш досконала система Dynamic Chassis Control, ексклюзивна для GTX. Ціни у Великій Британії починаються від £46 035, що становить $57 070 за поточним курсом обміну, і досягають £56 545 – понад $70 000.