SAIC Volkswagen представила новий Teramont Pro в Китаї, і на нього варто звернути увагу, оскільки ця модель, ймовірно, демонструє оновлений Atlas. Якщо це так, ми можемо очікувати більший і більш технологічний семимісний кросовер.
Починаючи з екстер’єру, Volkswagen Teramont Pro має обтічний дизайн із повністю закритою решіткою радіатора, яку обрамляють великі фари. Їх доповнює спортивний передній бампер із різними впускними отворами.
Продовжуючи огляд, можна помітити плавні лінії кузова, а також вбудовані дверні ручки. Дизайнери також додали виразну лінію кузова та оновлену лінію вікон. Серед інших помітних деталей — спойлер та світлодіодна стрічка з задніми ліхтарями, що нагадують пікселі.
Кросовер став більшим: тепер його довжина становить 5,158 мм, ширина — 1,991 мм, а висота — 1,788 мм. Це робить Teramont Pro на 2,4 дюйма довшим за Atlas, а ширина та висота також трохи збільшилися.
Volkswagen не розповіла багато про інтер’єр, але ми можемо побачити цифрову приладова панель, плаваючу інформаційно-розважальну систему та дисплей для переднього пасажира. Модель також може бути оснащена трьома додатковими екранами, що свідчить про наявність розважальної системи для задніх пасажирів.
Щодо оснащення, покупці знайдуть панорамний люк, аудіосистему Harman Kardon та систему фонового підсвічування з 30 кольорами. Їх доповнюють аромадифузор та «королівське» сидіння переднього пасажира з електричним підніжком, функціями масажу та вентиляції.
Серед інших помітних деталей — керування кліматом для задніх пасажирів та сонцезахисні шторки. Ми також бачимо плаваючу центральну консоль і, ймовірно, бездротову зарядку для смартфонів.
Новий 2,0-літровий турбодвигун EA888 Evo5
Автомобіль оснащений двигуном п’ятого покоління EA888, який обіцяє покращену реакцію, а також нижчу витрату палива та викиди. Для досягнення цього знайома силова установка була значно оновлена.
Останній двигун працює за циклом Міллера та використовує систему впорскування палива з тиском 500 бар, щоб «краще розпилювати паливо». Це допомагає покращити ефективність згоряння, а також знизити викиди та шум двигуна. Модель також оснащена турбокомпресором із змінною геометрією та пристроєм для очищення вихлопних газів, який використовує високотемпературні гази для «ефективного очищення від шкідливих речовин».
Зміни на цьому не закінчуються: колінчастий вал, шатуни, поршні та інші рухомі частини були «значно посилені». Система змащення також була покращена, а впускні та інтеркулерні системи оновлені.
Хоча це лише короткий огляд змін, потужність зросла до 200 кВт / 272 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Це на 38 кВт / 52 к.с. та 50 Нм більше, ніж раніше. Для порівняння, Atlas для американського ринку оснащений двигуном четвертого покоління EA888, який видає 201 кВт / 273 к.с. та 370 Нм крутного моменту.
Двигун поєднується з семиступінчастою коробкою передач із подвійним зчепленням та системою повного приводу 4Motion. Така конфігурація дозволяє кросоверу розганятися від 0 до 100 км/год за 7,6 секунди.
Volkswagen не розкриває додаткових деталей, але Teramont Pro оснащений адаптивною системою керування шасі DCC та системою допомоги водію IQ. Pilot. Остання позиціонується як напівавтономна система рівня L2+, а Volkswagen також зазначив, що модель має «систему паркування», яка забезпечує допомогу при паркуванні на відстані.


















