Volkswagen обрав виставку CES 2023 в Лас-Вегасі для презентації свого першого електричного седана ID.7, що представляє собою серійну версію минулорічного концепту ID. Aero та готується встати на конвеєр у другому кварталі 2023 року. VW натякнув на дизайн екстер’єру автівки під камуфляжем, проте повністю розкрив нюанси дизайну інтер’єру та детально розповів про деякі технічні особливості.
З точки зору стилю VW ID.7 продовжує ідеї концепту ID. Aero, котрий був представлений в червні 2022 року, зберігши той же аеродинамічний силует, хоча з деякими спрощеннями в деталях для виробництва. До них відносяться більш прості світлодіодні блоки освітлення, великі корпуси дзеркал заднього виду, дещо перероблені бампери та легкосплавні диски меншого діаметру.
Кузов Volkswagen ID.7 покритий розумною камуфляжною електролюмінесцентною плівкою, що відображає графіку в стилі QR-кодів. Для отримання такого результату на кузов машини нанесено 40 шарів фарби з провідними або ізолюючими властивостями, що дозволяє незалежно визначати підсвітку 22 областей кузову та створювати особливе світлове шоу при підключенні до звукової системи.
Деталі інтер’єру автомобіля розкриті повністю в остаточному вигляді. Всередині Volkswagen ID.7 цікавий великим 15-дюймовим екраном в стилі окремо закріпленого планшету для керування інформаційно-розважальною системою в поєднанні з невеликою цифровою комбінацією приладів та проекційним дисплеєм доповненої реальності. Сенсорні повзунки під екраном, що керують функціями клімату та гучністю, тепер підсвічуються. Тим не менш, сенсорні елементи управління на кермі зберіглися, хоча по відгукам клієнтів VW має намір незабаром відмовитися від них на користь звичайних кнопок.
Родзинкою інтер’єру VW ID.7 стали «розумні» вентиляційні отвори з цифровим управлінням. Згідно VW, система розпізнає водія по наближенню ключа та активує охолодження чи обігрів салону ще до того, як він сяде за кермо. Система кондиціонування повітря здатна автоматично розподіляти повітря по всьому простору інтер’єру, або спрямовувати потоки на тіла пасажирів в залежності від обраних налаштувань. Причому ці функції індивідуально налаштовуються для кожного пасажира через центральний сенсорний екран або з допомогою голосових команд.
VW ID.7 оснований на архітектурі MEB, котра була модернізована до MEB+ для отримання більшої автономності поїздки та підвищення швидкості зарядки. Хоча детальні специфікації не наводяться, очікується, що серійна ID.7 пропонуватиметься в конфігураціях з одним або двома електродвигунами, а також великим акумуляторним блоком під підлогою. Німецький автовиробник описує цю новинку як «ефективний електричний седан з великою дальністю поїздки», говорячи про розрахунковий запас ходу до 700 км на основі модельованого циклу WLTP.
Також згідно VW новий ID.7 має колісну базу 2 969 мм, що на 94 мм довше показника Tesla Model 3 та на 20 мм довше, ніж у Hyundai Ioniq 6, обидва з котрих будуть вести боротьбу за покупців в одному сегменті. Колісна база електро-седану Volkswagen на 165 мм довша, ніж у Passat, в результаті чого салон вийшов більш просторим.
Volkswagen ID.7 обіцяє стати міжнародною моделлю: продавати автомобіль будуть в Європі, Азії та Північній Америці. Для європейських ринків виробництво седану наладять на вольфсбурзькому заводі в Німеччині разом із ID.4. Це вже шоста серійна модель в лінійці ID та один із 10 нових електромобілів, запланованих компанією до запуску до 2026 року.