Volkswagen ID.3 з самого початку створили як Golf електричної епохи, тому його плановане оновлення голосно освітлювалося від стадії появи перших скетчів, до виходу закамуфльованих прототипів на дорожні випробування. Сьогодні цей процес досягнув своєї кульмінації з офіційною презентацією нового VW ID.3 в рестайлінгу 2024 року.
Volkswagen повідомляє скоріше про комплексне оновлення, ніж про повний редизайн автомобіля. При цьому він отримав ряд змін, котрі одразу ж виділяють його на фоні дорестайлінгового варіанту.
Більш спортивний та виразний дизайн
Volkswagen ID.3 вийшов на ринок менше чотирьох років назад, так що застаріти електричний хетчбек точно не встиг. Однак це не завадило дизайнерам компанії дещо освіжити його. Хоча автомобіль залишився миттєво впізнаним, він отримав новий передній бампер з видозміненим повітрозабірником, а також нову активну систему затвору, котра виглядає дещо краще старої установки. Центральний повітрозабірник тепер з’єднаний яскраво вираженими повітряними завісами, котрі покращили повітряні потоки навколо передніх коліс.
Крім того, змінився дизайн капоту, хоча й не суттєво: тепер він здається довшим, оскільки чорну смугу під лобовим склом видалили, а поглиблення по бокам створюють враження візуального подовження.
На перший погляд корма машини залишилася старою, але хетбчек все ж таки отримав видозмінені задні ліхтарі, в котрих стоп-сигнали утворюють X-подібну форму, а покажчики поворотів стали динамічними. В дусі останніх новинок компанії, у VW ID.3 2024 року встановлено підсвічені логотипи спереду та позаду.
На кінець, кузову додали новий оливковий зелений відтінок Dark Olivine Green, що відзначає ексклюзивність та преміальну цінність машини. Згідно Volkswagen, «цей металік має теплий золотий перламутровий ефект, що підкреслює сучасні контури екстер’єру автомобіля». Він контрастує з чорним дахом та матовим сріблястим оздобленням.
Що стосується габаритів, новий VW ID.3 має довжину 4 261 мм, ширину 1 809 мм, висоту 1 562 мм та колісну базу 2 770 мм. Практично всі параметри зберіглися, за виключенням висоти: вона скоротилася на 6 мм в порівнянні з попередником.
Стильний інтер’єр з м’якими акцентами та переробленими матеріалами
Дизайн під знаком дежавю продовжується в салоні, але Volkswagen прислухався до власників та додав декілька покращень. Окрім спортивних вставок більш високої якості, хетчбек здобув нових м’яких матеріалів, а також оновлені двері з більш просторими підлокітниками.
На сидіннях та дверних панелях використовується оббивка з мікрофібри Artevlours Eco. Це стильний матеріал, котрий на 71% складається з вторинної сировини, отриманої шляхом переробки пластику.
Решта частина салону в значній мірі залишилася старою, але ми можемо виділити новий дизайн центральних вентиляційних отворів із значками ID.3. Покупці також помітять 5,3-дюймовий екран цифрової приладової панелі та 12-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей вже в базовій версії електромобіля. До них може приєднатися проекційний дисплей доповненої реальності з динамічними навігаційними інструкціями, котрі відображаються в 10 метрах перед автомобілем.
Інші особливості включають десятиколірну систему кругового освітлення та багажне відділення ємністю до 1 267 літрів із складеними задніми сидіннями. Хетчбек може бути оснащений набором систем допомоги водію, включаючи адаптивний круїз-контроль, Lane Assist, Travel Assist з автоматичною зміною полоси руху та Park Assist Plus з функцією пам’яті, котрий може відтворювати окремі заздалегідь озвучені маневри.
В новому VW ID.3 використовується технологія V2X, котра дозволяє йому взаємодіяти з сучасними автомобілями та інфраструктурою в радіусі до 800 метрів. У випадку виявлення аварії або інших небезпек, водій отримає сповіщення.
Електродвигун на 204 к.с. та запас ходу до 546 км
Живлення забезпечує літій-іонний акумулятор ємністю 58 або 77 кВт год. Перший дає ID.3 Pro діапазон до 426 км, а другий дозволяє ID.3 Pro S проїжджати до 546 км без підзарядки. Незалежно від вибору батареї, вони приводять до роботи електродвигун потужністю 150 кВт / 204 к.с. та крутним моментом 310 Нм на задній осі. Це дозволяє ID.3 Pro розганятися від 0 до 100 км/год за 7,3-секунди та ID.3 Pro S виконує ту ж задачу за 7,9-секунди. При цьому обидві моделі розвивають максимальну швидкість 160 км/год.
Коли наступає час зарядки, ID.3 Pro компенсує запас ємності від 0 до 80% за 35 хвилин з допомогою швидкого зарядного пристрою потужністю 120 кВт. ID.3 Pro S підтримує зарядку до 170 кВт, що дозволяє йому набирати 80% ємності всього за 30 хвилин підключення.
Volkswagen ID.3 2024 року підтримує двонаправлену зарядку Plug & Charge, котра в майбутньому дозволить використовувати електромобіль для живлення будинку у випадку перебоїв з електрозабезпеченням.
Старт продажу в грудні
Оновлений Volkswagen ID.3 поступить до дилерів в Європі пізніше в грудні. В Німеччині купити новий VW ID.3 Life можна буде за ціною від €43 995 із стартом поставок в четвертому кварталі. Для задоволення попиту Volkswagen почне виробництво моделі у Вольфсбурзі. Також в майбутньому конфігуратор електромобіля доповнять менш ємнісним акумулятором, що дозволить випускати найдешевший варіант ID.3.
Фото 📸 Рестайлінг Volkswagen ID.3 2024 року















