Універсали швидко втрачають в світових продажах. Мілленіали віддають перевагу більш практичним та містким кроссоверам чи позашляховикам, котрі продаються як гарячі періжки. Audi RS6 Avant не особливо сильно допоміг повернути позиції універсалам, особливом в силовому діапазоні. Як неоспіваний герой, ABT Sportsline приходить на допомогу, підготувавши потужну дозу модифікацій у вигляді набору підвищення продуктивности з нагоди 20-річчя Audi RS6 Avant.
Ім’я ABT відоме кожному прихильнику Volkswagen Group. Це ательє наважилося взяти на себе обов’язок відмітити важливий виробничий ювілей Audi RS6 Avant, не дивлячись на всю критику, пов’язану з поганими характеристиками останнього покоління супер-універсалу з Інгольштадту. Особлива версія легендарного універсалу отримала назву Legacy Edition та лімітована до випуску тільки 200 машинами. В даному випадку ABT не стримується на голосні слова, називаючи цей тюнінгований автомобіль «вінцем 20-річної історії Audi RS6».
Новий супер-потужний універсал Audi RS6 Legacy Edition 2023 року – це значно більше ніж здається на папері. Як і варто було очікувати від будь-якого тюнінгу ABT, універсал отримав по-трохи візуальних, продуктивних та апаратних оновлень. Порівняння показників продуктивності достатньо, щоб заткнути будь-якого критика, котрий наважиться заявити, що новий RS6 підкачав.
Найважливіше приховується під капотом: 4,0-літровий V8 прокачаний спеціалістами ABT до 760 к.с., демонструючи безжальний приріст 130 к.с. до стандартних 630 к.с.
Що стосується екстер’єру, німецькі тюнери встановили на Legacy Edition набір агресивних карбонових глянцевих елементів, включаючи передні спліттери, юбки, спойлер на дах та дифузор. Приладова панель обшита тканиною Dinamica, а кермо фірмовою алькантарою від ABT з міткою в області 12 годин та багатьма значками, що підтверджують обмежений випуск RS6 LE.
Для стійкості на дорозі брутальна Audi RS6 оснащена регульованою по висоті підвіскою ABT, стабілізаторами поперечної стійкості та комплектом 22-дюймових кованих коліс із зубчастою конструкцією.
Під вентильованим капотом знаходяться модифікований блок управління двигуном (програмне забезпечення Power R), пара турбонагнітачів ABT та інтеркулер, ідеально прокладений через оптимізовані повітрозабірні решітки в передній частині. Автомобіль також поставляється з вихлопними трубами з нержавіючої сталі ABT із спареними накінечниками діаметром 102 мм.
Показники продуктивності вражають: тюнінгована Audi RS6 Avant Legacy Edition від ABT розганяєтья від 0 до 100 км/год за 3,1-секунди, або на 0,3-секунди швидше заводського варіанту. Максимальна швидкість не опублікована, але ми впевнені, що вона не стане розчаруванням – у ABT є репутація, котру необхідно підтримувати.