Lamborghini виходить на незвідані рубіжі, підготувавши Huracan нову для нього роль: стати позашляховиком у плоті двомісного середньомоторного купе, щоб він добре себе почував як на дорозі, так і на бездоріжжі.
Новий Lamborghini Huracan Sterrato неодноразово натякав про себе тизерами та шпигунськими фотографіями, тому дизайн автомобіля вже не викликає здивування. Що стало відомо сьогодні, так це всі технічні деталі, котрі дозволяють зробити об’єктивну оцінку того, як багато позашляховика в псевдо-позашляховику Sterrato.
Отже, перейдемо до справи: Huracan Sterrato додав в кліренсі 44 мм, тому суперником для Jeep Wrangler він точно не стане. Також Lamborghini не вказує фактичне значення дорожнього просвіту, але за нашими оцінками це близько 170 — 180 мм максимум, чого достатньо для кращих позашляхових якостей, ніж, наприклад, у Hyundai Elantra.
Здається, вказані міліметри в кліренсі є фіксованим значенням без можливості регулювання, як у випадку із новим Porsche 911 Dakar, що був представлений декілька тижнів раніше за Huracan Sterrato. Але додатковий повітряний прошарок між підлогою дводверки та землею додає йому практичності поза дорогою, а ще, скажімо прямо, помітності в дорожньому потоці.
Та справа не тільки в позі Lamborghini Huracan Sterrato на дорозі: виробнику довелося піти на деякі поступки водіям, котрі дійсно вирішать вляпатися на ньому в справжні позашляхові пригоди. За цієї причини у суперкару з’явився алюмінієвий захист днища, посилені пороги, а також 19-дюймові шини Bridgestone Dueler AT002 (розмірністю 235 попереду та 285 позаду), адаптовані для їзди по гравію та асфальту. На всяк випадок, шини мають технологію RunFlat, котра дозволяє проїхати до 80 км на швидкості до 80 км/год з нульовим тиском в разі пробиття.
Селектор режимів керування LDVI отримав новий режим Rally для ефективної їзди в умовах поганого зчеплення з дорогою. Повітрозабірник на даху машини покликаний забезпечувати чисте повітря в салон на пильних трасах, а крім того, він круто виглядає, як і розширені колісні арки з болтовим кріпленням, що дозволило розтягнути колею на 30 мм попереду та на 34 мм позаду. Далі візуально виділяються нові бампера із додатковими фарами дального світла спереду та рейлінги на даху, котрі дозволяють встановлювати бокси та інші експедиційні іграшки.
Показники продуктивності
За очевидних причин, новий Sterrato нездатний зрівнятися з STO в продуктивності. Задньопривідний STO, його полегшена версія Tecnica та звичайний повнопривідний Huracan Evo оснащені 5,2-літровим двигуном V10, що генерує 640 к.с. потужності, тоді як Sterrato видає тільки 610 к.с., як у початкового Evo із заднім приводом. Між тим, номінальний крутний момент 565 Нм у Sterrato, STO та Tecnica ідентичний, але менший за 600 Нм у повнопривідного Evo, котрий також на 48 кг легчий за Sterrato із спорядженою вагою 1 470 кг.
Так що менш стрімкий розгін в спринті від 0 до 100 км/год у Huracan Sterrato не дивує своїми 3,4-секундами, хоча у будь якого іншого Huracan на це витрачається на 0,2 — 0,4-секунди менше, за виключенням задньопривідного Spyder, котрий витричає на цю вправу 3,5-секунди. Та навіть Spyder в кінцевому результаті здатний обігнати Sterrato: його максимальна швидкість обмежена електронікою на відмітці 260 км/год, в той час як інші члени сімейства Huracan здатні на 322 км/год.
В той же час, наведених цифр в соусі із легендарним звучанням безнаддувного V10 буде достатньо, щоб збільшити серцебиття власника із числа користувачів Apple Watch, котрі можуть спарити свій технологічний наручний гаджет із бортовою системою телеметрії Sterrato. Також автомобіль підтримує Amazon Alexa для налаштувань освітлення, систем розваги та клімат-контролю, а ще є можливість віддалено спостерігати за швидкістю автомобіля через додаток Lamborghini Unica, якщо ви дозволите кому-небудь проїхатися на своєму Huracan Sterrato та забажаєте простежити, наскільки добре він поводить себе без вашої присутності.
Що із інтер’єром?
Lamborghini не опублікувала жодних зображень інтер’єра новинки, але згадує особливу обшивку Alcantara Verde Sterrato, нову графіку для сенсорного екрана та набір цифрових датчиків на позашляхову тематику, включаючи компас, індикатор кута повороту керма та інклінометр з індикацією тангажу та крену. Це, безумовно, смішно, але з яких пір позашляхові якості автомобіля Lamborghini по-справжньому мають сенс?
Поки що вартість Lamborghini Huracan Sterrato не озвучена, однак базовий задньопривідний Evo коштує дещо дорожче $215 000, за повнопривідний Evo Spyder просять трішки менше $300 000, а STO починається від $328 000. Lamborghini обіцяє випустити тільки 1 499 одиниць Sterrato, починаючи з лютого 2023 року, тому незалежно від ціни, їх розкуплять швидко.