Volkswagen ID.7 кинув виклик Tesla Model 3 та BMW i4, а також готується стати першим електромобілем в кузові універсал, чого не планують робити ані в Tesla, а ні в BMW. Але єдине, що є у обидвох конкурентів VW – це високопродуктивні версії.
Це справді так, проте, ненадовго, адже VW щойно представив концепт ID.X Performance, котрий дає уяву про серійний спортивний універсал, що побачить світ протягом наступних декількох років.
Однак не варто очікувати, що серійний електромобіль у високопродуктивній модифікації виглядатиме настільки ж божевільно, як 558-сильний Volkswagen ID.X Performance, представлений в Швейцарському Локарно. Команда дизайнерів німецького бренду перетворили стандартний ID.7 на агресивного звіра з новими бамперами та боковими юбками, а також масивним спортивним спойлером, встановленим на кришці багажнику.
Цей спойлер, а також передній спліттер та задній дифузор, виготовлені з карбону, а чорні розширювачі крил прикривають елегантний набір кованих 20-дюймових коліс, котрі глибоко сховані в кожній колісній арці завдяки перепаду підвіски на 60 мм. Однак справа не тільки в позі. Інженери збільшили кут сходження передньої підвіски на 80 мм та завернули колеса в гоночну резину Michelin Pilot Sport Cup діаметром 265 мм, щоб максимально ефективно використати додаткові можливості ID.X.
Єдиний варіант трансмісії, доступний поточному серійному ID.7 – це двомоторний повнопривідний варіант потужністю 286 к.с. / 210 кВт, хоча найближчим часом, ймовірно, будуть додані більш потужні версії. ID.X йде іншим шляхом, забезпечуючи седан майже подвійною прибавкою потужності, спростовуючи попередній припущення про те, що ID.7 GTX зможе розвивати до 400 к.с., та кидаючи тінь на BMW i4 M50 потужністю 544 к.с. / 400 кВт.
Як говорять інженери VW, супер-характеристики продуктивності ID.X Performance досягнуті за рахунок поєднання синхронного двигуна на задній осі та додаткового асинхронного двигуна на передній, котрі ідеально підходять для забезпечення максимальної потужності та низьких втрат на супротив. Поки що відсутня інформація про те, наскільки швидким є цей дикий концепт, але від цілком здатний долати сотню швидше за 4 секунди.
Ми не очікуємо побачити карбонові елементи обвісу концепту Volkswagen ID.X Performance в серійному автомобілі, але якщо він все ж таки добереться до серійного виробництва, його 550 сил виглядали б достатньо привабливо, щоб перетягнути, а інших заставити двічі подумати, перш ніж купувати Tesla Model 3 Performance.
Нагадаємо, раніше на базі ID.7 було представлено концепт ID.Next, але він є прев’ю ексклюзивної китайської моделі.