Скепсис на тему електрифікації автомобільної промисловості зберігає свою силу. Ті що ризикнули перевзутися в електро, продовжують набивати шишки в проблемах інфраструктури, обмеженому асортименті та обмеженому запасі ходу, але компанії продовжують інвестувати мільярди для вирішення всіх перелічених проблем. Сьогодні з батарейним живленням випускають хетчбеки, седани та позашляховики, мотоцикли, квадроцикли та велосипеди: всі вони готові до маленьких та великих перемог. Кен Блок допомагає руху, пересівши на електричний болід Audi S1 E-Tron Quattro Hoonitron в грудні 2021 року.
Кен Блок почав ралійну кар’єру в 2005 році за кермом Subaru Impreza WRX STI. В 2006 та 2008 роках перспективний гонщик зайняв друге місце в серії Rally America, але так і не виграв головний титул. Кар’єрним проривом для Кена стала публікація на YouTube першої трюкацької Джимхани під назвою Gymkhana Practice в листопаді 2008 року: станом на сьогоднішній день самий перший випуск фірмової Джимхани від Кена подивилися більше 16 млн разів, але вона меркне в порівнянні із тим, що було далі.
Наступні 13 років Кен Блок продовжував вдосконалюватися в своїй техніці Джимхани, одночасно записуючи більш видовищні відео та створюючи спеціальні автомобілі для шоу. Він пішов від Subaru, їздив на багатьох автомобілях Ford, включаючи Fiesta, Hoonicorn Mustang RTR, F-150 Hoonitruck, Focus RS RX та Escort RS Cosworth.
Від Лос-Анджелесу до Парижу, назад в Сан-Франциско, потім в Дубай, Лондон, Лулео та далі, далі… Його Джимхану бачили сотні мільйонів людей по всьому світу, і вам знадобиться біля двох годин, щоб переглянути всі вірусні відеоролики з його фільмотеки.
Рік тому Кен Блок знову «змінив конюшню», пересівши на Audi, та не просто аби яку, а на спеціально побудований для нього електричний болід Audi S1 E-Tron Quattro Hoonitron. Одразу стало зрозуміло, чим це закінчиться — Джимхана стане електро. Цей крок вирішує одразу дві задачі: стає сильним маркетинговим інструментом в руках Audi в її безмежному прагненні електрифікувати все на світі, а також стає революційним моментом на шляху переходу від Джимхани до Електрихани. Місце теж обрали відповідне — Вегас, а точніше найзнаковіші місця Міста-гріхів.
На шляху в Електрихані 2022 року болід Audi S1 E-Tron Quattro Hoonitron зустрічається з ралійними легендами Ауді, а саме дійство починається на легендарній Лас Вегас Стріп прямо перед казино Белладжіо. Нова Джимхана 2022 року наповнена багатьма епічними кадрами, задимленими вулицями та адреналіном. Мимоволі виникає питання, скільки ж покришок спалив Кен Блок, щоб змонтувати цей гостросюжетний блокбастер?!