Завод Porsche AG у Лейпцигу, Німеччина, починає свою історію в 1998 році. Саме тоді німецький автовиробник шокував світову спільноту своїм оголошенням про те, що до модельного ряду 911 і Boxster незабаром приєднається спортивний позашляховик, який теж буде вироблятися в Лейпцигу.
Лейпциг також став домом для суперкара Porsche Carrera GT з двигуном V10, який планувалося випустити в кількості 1500 одиниць, але врешті-решт було виготовлено лише 1270 одиниць через зміни правил щодо подушок безпеки для ринку США, основного ринку збуту Porsche Carrera GT. Як вам добре відомо, Porsche замінив Carrera GT на гібридний суперкар 918 Spyder. Його наступник з двигуном V8 збирався вручну 100 обраними співробітниками компанії на заводі №2 у Штутгарті-Цуффенхаузені.
Натомість завод у Лейпцигу отримав седан Porsche Panamera, конвеєр якого запустили в 2009 році, а потім і кросовер Macan, для потреб якого виробничу площадку суттєво розширили. Porsche розпочав п’яте розширення заводу в 2019 році, оскільки Лейпциг готується взяти під опіку довгоочікуваний електромобіль Macan з 2024 року.
Але найважливіше в іншому – саме тут, у Лейпцигу, компанією Porsche був зібраний її двохмільйонний автомобіль. Цією машиною стала чудова Porsche Panamera третього покоління. Мова йде про Porsche Panamera Turbo E-Hybrid 2024 року золотого кольору Madeira Gold Metallic, який є стартовим кольором Panamera нового покоління.
Замовлений джентльменом з Дубая, автомобіль оснащений колесами з центральним замком, високопродуктивною гумою від Michelin, а також карбон-керамічними гальмами. В даний час у Лейпцигу виробляються Panamera і Macan, а Cayenne переїхав на завод Volkswagen у Братиславі, Словаччина.
Республіка Словаччина з населенням близько 5,4 мільйона чоловік є одним з найбільших виробників автомобілів на душу населення у світі. Крім Volkswagen Group, у Словаччині також мають виробничі потужності такі автовиробники, як Jaguar Land Rover, Kia Motors, Groupe PSA, а також словацька Troliga Bus.
Повертаючись до Porsche, Panamera в новій ітерації, ймовірно, використовує ДВЗ востаннє. З часом можливо, що Porsche припинить випуск цього автомобіля на користь Taycan. Переробляти Panamera в електромобіль не має сенсу, оскільки машина третього покоління лише на 50 міліметрів довша за Taycan по колісній базі.
Що стосується Macan EV, то майбутня модель стане першим серійним застосуванням Porsche абсолютно нової платформи Premium Platform Electric. Ця архітектура буде замінена Scalable Systems Platform, яка далі замінить MEB від ID.3, ID.4, Q4 e-tron тощо.
Підтверджено, що Porsche Macan EV з потужністю понад 600 кінських сил і крутним моментом понад 1000 Нм від двомоторної установки легко присоромить свого брата з двигуном внутрішнього згоряння на прямій. Що стосується Panamera, то Turbo E-Hybrid потрібно близько 3,0 секунд, щоб розігнатися до 97 км/год, а його максимальна швидкість становить 314 км/год.