Для того, аби зробити свій бренд конкурентоспроможним, варто не лише ретельно підходити до товарів або послуг, які ви пропонуєте своїм клієнтам. Необхідно продумати також найменші деталі, розробити унікальну концепцію та ідею закладу. І тут на допомогу приходять у числі одноразові паперові стаканчики, які використовуються не лише кав’ярнями, ресторанами, але й в офісах/банках/салонах краси/автозаправочних станціях тощо.
Тож краще уникати стандартних варіантів, а замовляти брендування одноразового посуду за посиланням. Це дозволяє зробити його дійсно унікальним, створити цікавий дизайн, перетворивши стаканчик з практичного виробу на додатковий маркетинговий інструмент.
Давайте ретельніше розглянемо, як створення унікального дизайну одноразового посуду впливає на прихильність і лояльність гостей вашого закладу.
Підвищення візуальної впізнаваності бренду
Навіть якщо клієнт не буде роздивлятися стаканчик, в якому він отримав напій на виніс, кольори або величезний логотип на помітному місці так чи інакше йому запам’ятаються. Особливо якщо стаканчик дійсно оформлено у фірмовому стилі закладу. І ті ж самі відтінки, що і на ньому, повторюються зокрема в інтер’єрі.
Запам’ятовування відбувається на підсвідомому рівні. Що перетворює навіть випадкових відвідувачів вашого закладу у постійних. Впізнаваність підвищується відразу на кількох рівнях:
- Використання дійсно впізнаваних кольорів буде асоціюватися з вашим брендом. Кожен раз, коли клієнт зустрічатиме аналогічні відтінки навколо себе, він може згадувати про ваш заклад.
- Тримаючи стаканчик в руках, відвідувачі закладу можуть гуляти з ним по району або навіть в інших частинах міста. Демонструючи логотип і назву вашого бренду.
Емоційний зв’язок між закладом та відвідувачами
В сучасному світі не менш важливо також розвинути емоційний зв’язок між клієнтом і закладом, який він відвідує. Адже ми схильні відчувати симпатію до брендів, які передають ідеї, стилі, концепції, що є нам близькими.
І навіть невеликі паперові стаканчики можуть стати частиною комунікації, якщо, наприклад додати до них інтерактивні елементи:
- QR-код зі знижкою або переліком десертів до кави на виніс.
- Спеціальне поле, на якому бариста може написати ім’я відвідувача. Зробивши стаканчик дійсно унікальним і персоніфікованим.
Формування позитивних звичок
Ми схильні обирати те, що нам давно знайоме та відоме. І навіть якщо клієнт протягом кількох місяців чи років купляв у вас каву, бо жив у цьому районі, а потім переїхав, впізнавані кольори чи загальний дизайн і концепція вашого бренду можуть спливати у пам’яті. Спонукаючи повернутися до улюбленого закладу і залишатися його постійним відвідувачем.
Але не забувайте, що асоціації зазвичай комплексні й створюються не лише зовнішнім виглядом одноразового посуду, але й запахами/музикою у вашому закладі, загальною атмосферою та якістю обслуговування у кав’ярні.