Компанія Bugatti представила останній екземпляр гіперкара Chiron через вісім довгих років після його грандіозного дебюту на Женевському автосалоні 2016 року. Так кажуть французи, але з Bugatti ніколи не можна бути впевненим до кінця. Останній автомобіль отримав назву L’Ultime і по суті є Chiron Super Sport з індивідуальним оздобленням за програмою персоналізації Sur Mesure. Це грандіозний фінал обмеженого виробництва Chiron у 500 одиниць.
Останній Bugatti Chiron L’Ultime поєднує оригінальні відтінки Chiron French Racing Blue та Atlantic Blue, хоча й у зворотній послідовності та з особливим градієнтом між ними. Додатково, як передні, так і задні колеса пофарбовані індивідуально, щоб доповнити відтінки кузова. Вінцем всього стало те, що фірмова емблема Bugatti у вигляді підкови на решітці радіатора прикрашена блакитним кольором.
Профіль прикрашений написаними від руки назвами важливих місць, які відіграли ключову роль у розробці та життєвому циклі Chiron. До них належать Женева, Шантії, автодром Поль-Рікар, траса Ера-Лессієн, Шато Сен-Жан, мис Канаверал і, звичайно, будинок Bugatti в Мольсаймі. Хоча результат виглядає круто, декому він може здатися менш особливим порівняно з ескізами, виконаними схожою технікою на одноразовому Chiron Super Sport Golden Era.
Написаний від руки символ #500 позначає виробничий номер L’Ultime, він нанесений над бічними спідницями, на колесах, під заднім крилом і на кожусі силового агрегата W16. Крім того, кольори французького прапора на ковпачках дзеркал із гордістю демонструють країну походження Bugatti.
Інтер’єр поєднує оббивку зі шкіри Deep Blue з вставками Blue Carbon Matt та акцентами French Racing Blue. Особливими штрихами є емблеми L’Ultime та #500 у різних місцях, а також шкіряні нашивки на дверних панелях, які були «вирізані вручну, прошиті вручну та виткані вручну». Очікувано, що 8,0-літровий двигун W16 з чотирма турбокомпресорами не зазнав змін і видає ті ж 1 177 кВт / 1 600 к.с. потужності, як і будь-який інший екземпляр Chiron Super Sport.
Chiron увійшов в історію як перша серійна модель, яка подолала позначку в 482,8 км/год з неофіційним рекордом швидкості 490,484 км/год на випробувальному полігоні Ера-Лессієн у 2019 році. Однак згодом Bugatti оголосила, що більше не прагне встановлювати рекорди швидкості. Відтак майбутні моделі бренду не обов’язково прагнутимуть перевершити це досягнення.
Окрім стандартного Chiron, упродовж років було представлено різні варіації гіперкара, включаючи Sport, Pur Sport, Super Sport та Super Sport 300+, а також декілька обмежених серій та унікальних екземплярів, натхненних багатою спадщиною Bugatti.
Кінець ери Chiron — це початок нової Bugatti
Крістоф Піошон, президент Bugatti Automobiles, попрощався з Chiron, підтверджуючи водночас презентацію нової моделі вже цього місяця. Він заявив: «Ця 500-та й остання модель Chiron є гідним прощанням, якє відображає визначну спадщину, що назавжди залишиться в історії автомобілів і прокладає шлях до яскравої нової глави. Ця подорож починається з виробництва Bolide та W16 Mistral і продовжується презентацією нашої нової моделі у червні.»
Наступник Bugatti Chiron замінить культовий двигун W16 з чотирма турбокомпресорами на атмосферний V16 з гібридною підтримкою. Гіперкар вже з’явився вперше в замаскованому вигляді після того, як його було показано на закритих зустрічах з клієнтами Bugatti.