У шанувальників Bentley залишилося менше трьох тижнів, щоб замовити Continental GT і GTC з двигуном V8, оскільки легендарний мотор більше не пропонуватиметься після цієї дати європейським клієнтам. Хороша новина полягає в тому, що обидва автомобілі з зазначеним двигуном залишаться в продажу на інших ринках ще деякий час. Однак для Європи середина листопада ознаменує прощання з двома чисто бензиновими автомобілями та їх давно визнаним восьмициліндровим двигуном.
Поважаючи свою спадщину та британський дух, Bentley не міг просто закрити значну сторінку свого існування, не віддавши належної уваги одному з найвідоміших двигунів бренду. З цієї нагоди фахівці Mulliner створили пакети стилізації для Bentley Continental GT і GT Convertible в обробці S і Azure. Ювілейні теми можуть бути конфігуровані як доповнення до останніх у своєму роді V8.
П’ять інтер’єрних пакетів “Curated by Mulliner» залишаються вірними індивідуальній обробці, яка надає розкішним купе і кабріолету від Bentley унікальний відтінок, створений клієнтом. Яскраві кольори, натхненні природою, відрізняють ці пакети від інших творінь Mulliner і доступні для всіх моделей Continental GT і GTC V8. Незалежно від того, вибираєте ви розкішний комфорт Azure або спортивний характер S, стилістичні опції можна доповнити зовнішніми прикрасами у вигляді різних комплементарних хроматичних акцентів.
Продовжуючи двадцятирічну традицію високоіндивідуальної настройки для Continental GT, пакети стилізації Mulliner, доступні для двигуна V8, який виходить на пенсію, включають яскраві, вражаючі відтінки, такі як Key Lime, Vivid Red, Mandarin, Klein Blue або Turquoise. У справжніх традиціях Bentley, на кожен пакет можна додати інші опції.
Оскільки Bentley завжди мала слабкість до складностей, п’ять візуальних пакетів черпали натхнення в Матері-природі. Наприклад, Key Lime названий на честь — вгадайте чого — цитрусового фрукта, багатого вітаміном С. Його асоціація кольору та терпких, гострих сенсорних сприйнять, ймовірно, повинна заряджати енергією «подорожуючого середовище», яким стане Bentley з такою обробкою.
Якщо поколювання смакових рецепторів і викликання апетитних реакцій не зовсім до смаку водієві, то все стає ще краще. GT і GTC S, завжди залишаючись спортивними іконами, отримали свій Vivian Red з пігментів Еолійських островів Італії поряд з Сицилією. Якщо сама природа не може надихнути на достатньо високий досвід водіння Bentley, то як щодо гіперприроди? Відтінок Klein Blue перенесений з утопічної (і дистопічної) надверсії нерукотворної реальності.
«Curated by Mulliner» означає не просто вибір кольорів з уявного царства, а й контрастні спиці керма та важіль перемикання передач, а також кольорову тонку смугу ручної роботи. Мультиколірні сидіння Mulliner поставляються з килимами з довгим ворсом, контрастною мікроокантовкою в вибраному клієнтом кольорі та лампами «Curated by Mulliner», які вмикаються, коли пасажири Continental GT заходять або виходять з автомобіля. Специфікація Diamond Knurling Specification наповнює салон гравіруванням у стилі ювелірних виробів на металевих деталях панелі приладів, таких як повітровідводи.
Необов’язковий пакет зовнішнього стилю є доповненням до пакету внутрішнього стилю. Він розширює кольорову тему за рахунок смуг на зовнішніх дзеркалах та обвісі, а також самовирівнювальних центральних ковпаків коліс. Прощальні косметичні оновлення Bentley Continental GT для двигуна V8 – це спосіб Bentley попрощатися з віковою традицією ексклюзивної поршневої потужності. Коли в 2019 році британська компанія відзначила своє 100-річчя, вона також змістила фокус на майбутнє персональної автомобільної мобільності. І ми всі знаємо, що це означає – гібриди та повністю електричні силові установки. Як логічне наслідок, шанований двигун V8 повільно поступиться місцем електромоторам.
До 2026 року весь модельний ряд Bentley складатиметься з plug-in гібридів та електромобілів на акумуляторах. До кінця цього десятиліття розмірений рокот британських циліндрів залишиться в минулому. Протягом десяти коротких років люксова марка повністю перетвориться з найбільшого в світі виробника 12-циліндрових двигунів у бренд, що випускає тільки електромобілі.
Однак до того часу вже зроблено перший крок із впровадження гібридної силової установки в кожну з моделей автовиробника до кінця 2023 року. Британці максимально відтермінували цей момент, але тепер настав час. Серце V8 Continental GT і GTC перенесе операцію з шунтування.
Після випуску першої повністю електричної моделі Bentley в 2025 році — першого повністю вуглецево нейтрального автомобіля Bentley — компанія буде пропонувати виключно гібридні та електричні моделі в своєму асортименті в 2026 році. До 2030 року гібриди спишуть з асортименту і залишаться тільки електромобілі. В минулому залишиться шедевр автомобільної інженерії – 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, представлений в січні 2021 року, а він, в свою чергу, черпав натхнення у самого першого V8 виробництва Bentley, випущеного більше 60 років тому.
Конструкція з високоміцного алюмінієвого блоку і двоканальні турбокомпресори, розташовані між рядами циліндрів (разом з первинними каталітичними нейтралізаторами), є лише двома з ключових елементів для отримання 550 к.с. потужності і 770 Нм крутного моменту – це те, що сучасні гібриди і електросилові установки можуть зробити «не сильно напрягаючись». Але ці цифри ніколи не будуть звучати так само добре, як з прекрасного силового агрегата з V-розташуванням циліндрів.
Діаметр циліндра і хід поршня 86×86 мм забезпечують ідеальне поєднання пікової потужності та максимального крутного моменту завдяки металургії та точному виготовленню. При зворотно-поступальному русі легких поршневих сплавів зі швидкістю до 20 метрів у секунду (72 км/год або 48 миль/год) 150-мікронове покриття з сплаву заліза для втулок циліндрів витримує великі навантаження.
Двигун може відключити чотири з своїх циліндрів (№ 2, 3, 5 і 8) за 20 мілісекунд (у десять разів швидше, ніж ми моргаємо оком), коли навантаження достатньо мале, знижуючи витрату палива на третину. Двоступеневий вал газорозподілу зі змінним кутом підйому клапанів на 50° виконує це тимчасове відключення, перетворюючи могутній V8 у ідеальний V4. Досягнувши межі своїх технологічних можливостей, цей новітній V8 буде поступово виводитися з виробництва, оскільки сторінки механічної історії перелистуються в бік електричної глави.