В той час як Audi планує виключити R8 з модельного ряду, спортивна дводверка надалі залишається улюбленицею тюнерів. Вони завжди знаходили способи покращити німецький суперкар. Тепер настала черга майстерні VF Engineering, котра добряче попрацювала над машиною.
Audi R8 2023 модельного року стане останнім роком продаж автівки на ринку США. Модель експортувалася в США протягом 16 років після її дебюту на Паризькому автосалоні 2006 року. Це був середньомоторний двомісний спорткар з постійним повним приводом Quattro та шестиступінчастою коробкою передач. Крім того, в своєму першому поколінні машина розділяла деталі з Lamborghini Gallardo.
Щоб влаштувати Audi R8 в кузові купе та кабріолет належні проводи, компанія представила R8 GT RWD. Ця остання версія була випущена обмеженою кількістю всього 150 одиниць для США та 333 екземпляри для всього світу за ціною $249 000.
Audi R8 GT RWD – це найпотужніший задньопривідний автомобіль компанії, котрий розвиває 620 к.с. та 565 Нм. Він здатний на розгін від нуля до ста за 3,4-секунди та максимальну швидкість 320 км/год. З місця до 200 км/год машина розганяється за 10,1-секунди. Таким чином, зрозуміло, чому спеціальну прощальну серію розпродали дуже швидко.
При всій заводській роботі, спеціалісти VF Engineering знайшли спосіб покращити звіря під капотом R8, підготувавши для нього систему нагнітача з болтовим кріпленням, сумісним з модифікаціями R8 V10, R8 V10 RWS та R8 V10 Plus всіх років випуску.
Система включає чотирилопасний нагнітач Pytca Eaton TVS2300 останнього покоління з повітряно-водяною системою доохолодження. Комплект доводить автомобіль до 830 к.с. потужності на 91-октановому паливі. Комплект нагнітача коштує $31 995, а якщо 830-сил для вас надто багато, також доступний варіант на 800 к.с.
Якщо клієнту необхідно, щоб технічний тюнінг Audi R8 від VF Engineering якось відображався в дизайні, це також можна зробити. Наприклад, кузов автомобіля можуть перефарбувати в зелений колір як на фото за $3 000, а ще встановити вихлопну систему Race Exhaust.