Audi опублікувала перший офіційний тизер рестайлінгової версії великого електро-кроссоверу E-Tron та E-Tron Sportback, заявивши про намір презентувати його 9 листопада. До цих пір автомобіль вже знімався в офіційній фотосесії в камуфляжі, але тоді він не розкрив найважливішу деталь, що розставляє всі точки над «і» в існуючій модельній ієрархії Audi. Замість того, щоб продовжувати залишатися осторонь від позашляхового сімейства Q, новий «І-Трон» найбрутальнішим чином в нього вклинюється або, якщо бути точнішим, безпосередньо його очолює, отримавши позначку Q8 E-Tron та Q8 E-Tron Sportback. Питання майбутнього звичайної Audi Q8 залишається відкритим.
На офіційних тизерах довгоочікувана новинка демонструється в двох кузовних варіаціях позаду, в суцільній темряві. Через це важко помітити між ними суттєві відмінності чи деталі, але що точно та напевно, так це подібний дизайн світлодіодних задніх ліхтарів із світловою смугою як у дорестайлінгової версії. Графіка світлодіодних ліхтарів змінилася, але загальна форма легко впізнається.
Раніше у вересні прототип оновленої Audi Q8 E-Tron натякнув на свіжий дизайн решітки та змінений передній бампер з новими повітрозабірниками. Дизайнери також дещо змінили стиль корми електромобіля.
Технічні характеристики нового Audi Q8 E-Tron та Q8 E-Tron Sportback поки невідомі, однак є інформація, що кроссовер отримав оновлену трансмісію з модернізованим акумуляторним блоком, більш ефективними електродвигунами та покращеною системою рекуперації енергії. Ці покращенні підвищують запас ходу на одній зарядці з поточних 440 км до 600 км в циклу WLTP.
Нагадаємо, актуальна Audi E-Tron живиться від акумуляторної батареї потужністю 95 кВт год, що приводить до руху пару електродвигунів сумарною потужністю 402 к.с. у форсованому режимі. Цього достатньо для розгону від 0 до 96 км/год за 5,5-секунди та максимальної швидкості 200 км/год.