Електрична революція Audi триває, оскільки німецький автовиробник щойно представив абсолютно новий Q6 e-tron та його високопродуктивний варіант SQ6 e-tron, котрі не мають нічого спільного із китайським не електричним кроссовером Q6, представленим раніше 2022 року.
Модель, запланована до ринкового запуску пізніше цього року, розташовується в ієрархії Audi сходинкою вище Q4 і оснащена повністю закритою решіткою радіатора Singleframe, яку з обох боків обрамляють розділені блоки освітлення. До речі, кросовер має активну цифрову світлову сигнатуру як для денних ходових вогнів, так і для задніх ліхтарів.
Ця світлова сигнатура вміє змінюватися і навіть спілкуватися з іншими учасниками дорожнього руху. У рамках цих новацій передбачене комунікаційне світло, призначене для попередження інших водіїв про аварії та несправні транспортні засоби. Audi заявила, що задні ліхтарі «відображають спеціальну статичну світлодіодну сигнатуру з інтегрованими символами попередження».
Відкидаючи освітлення, електричний кроссовер Audi Q6 e-tron має розкішний дизайн, який поєднує м’які вигини з мускулистими акцентами. Також можна побачити стрімке вітрове скло, яке переходить у похилий дах. До них додаються виражена стійка D та об’ємні бічні спідниці.
Модель оснащена 18-дюймовими колесами, а варіант S line отримує більші 19-дюймові диски. Клієнти також можуть отримати пакет стилізації Black Pro, який додає чорні акценти, темні значки та оздоблення вікон, а також додаткові елементи в колір кузову. Дизайн Audi SQ6 e-tron рухається в іншому напрямку, оскільки він має штучні алюмінієві акценти та 20-дюймові колеса, які підтримуються чорними гальмівними супортами.
Що стосується розмірів, Audi Q6 e-tron має довжину 4 771 мм, ширину 1 993 мм і висоту 1 648 мм з колісною базою 2 899 мм. Щоб привести ці цифри до практичного сприйняття, Q6 на 180 мм довше, ніж Q4, і має на 137 мм більше простору між колесами.
Високотехнологічний салон з дисплеєм для переднього пасажира
На минулорічному автосалоні в Мюнхені Audi продемонструвала салон Q6, тому особливих сюрпризів немає. Тим не менш, у кросовера є панорамний дисплей, який складається з 11,9-дюймової цифрової панелі приладів і 14,5-дюймової інформаційно-розважальної системи. Остання базується на Android Automotive і оснащена магазином додатків, а також цифровим помічником, якого представляє аватар.
Крім того, покупці можуть отримати проекційний дисплей з доповненою реальністю та 10,9-дюймовий дисплей для переднього пасажира. Останній має технологію шторки, яка дозволяє пасажиру дивитися фільми, не відволікаючи водія.
Інші цікаві особливості включають світлову панель взаємодії, високоякісну аудіосистему Bang & Olufsen з 22 динаміками та просторе вантажне відділення. Останнє вміщує 526 літрів багажу, але його можна збільшити до 1 529 літрів, склавши задні сидіння. Якщо цього недостатньо, то передній багажник має об’єм 64 літри.
Буде доступний широкий вибір варіантів оздоблення, зокрема шпоном з берези та ліквідамбра, а також матовим шліфованим алюмінієм. Ще варто зазначити, що варіант S line має еластичний меланж, який на 100% виготовлений із переробленого поліестеру.
Дві силові установки на старті, більше на підході
Кроссовер Audi Q6 e-tron побудований на платформі Premium Platform Electric (PPE) і оснащений нещодавно розробленою літій-іонною батареєю, яка має дванадцять модулів, 180 призматичних елементів і загальну ємність 100 кВт⋅год. Це забезпечує моделі запас ходу до 625 км, хоча показник EPA, як кажуть, перевищує 483 км.
У Сполучених Штатах Q6 e-tron видаватиме 315 кВт / 428 к.с. потужності. Цей показник збільшується до 340 кВт / 462 к.с. з функцією старт-контролю, і це дозволяє кросоверу розганятися з 0 до 100 км/год приблизно за п’ять секунд. Якщо водій не припинить натискати на педаль акселератору, кроссовер зрештою розженеться до максимальної швидкості 210 км/год.
Міжнародна версія трохи менш вражає, оскільки її потужність становить 285 кВт / 387 к.с. Це призводить до повільнішого розгону з 0 до 100 км/год за 5,9 секунди, але максимальна швидкість залишається незмінною.
Останнім іде високопродуктивний Audi SQ6 e-tron, який має потужність 360 кВт / 489 к.с., а з функцією старт-контролю –380 кВт / 517 к.с.. Завдяки додатковій потужності розгін до 100 км/год займає близько 4,2 секунди, а максимальна швидкість зростає до 230 км/год.
Згодом з’являться додаткові варіанти, зокрема Sportback і дві моделі з заднім приводом. Про останні мало що відомо, але одна буде орієнтована на ефективність та запас ходу, а інша стане базовою моделлю.
Водії будуть вдячні за можливість швидкої зарядки постійним струмом потужністю 270 кВт, коли батарея розрядиться. Вона дозволяє моделі отримати до 255 км запасу ходу за десять хвилин зарядки. Якщо ви не поспішаєте, акумулятор може зарядитися з 10 до 80% приблизно за 21 хвилину.
Ринковий запуск Audi Q6 e-tron відбудеться у третьому кварталі 2024 року, а ціни в Німеччині почнуться від €74 700. Поставки SQ6 e-tron розгорнуть одночасно, хоча високопродуктивна модель коштуватиме від €93 800.