Стильний і надзвичайно потужний Audi e-tron GT – електромобіль, вперше представлений у 2021 році, незабаром отримає оновлення середини циклу свого життя, як і його близький родич Porsche Taycan. Перед дебютом оновленої моделі Audi показала прототип, продемонструвавши незначні зовнішні зміни. Очікуються більш важливі оновлення під капотом, зокрема потужніші електромотори, швидші можливості зарядки, більш досконала система активної підвіски та додавання нової топової комплектації RS Performance.
Прототип Audi e-tron GT, показаний на офіційних фотографіях, не має жодного камуфляжу, а єдине, що відрізняє його від остаточної серійної моделі, це спеціальне оздоблення. Електромобіль виглядає миттєво впізнаваним, але при уважнішому розгляді можна помітити кілька змін порівняно з поточним RS e-tron GT. Передній бампер має модернізовані повітрозабірники та трохи іншу решітку радіатора, а задня частина має перероблений дифузор. Зрештою, модель оснащена новим набором аеродинамічних легкосплавних дисків, пофарбованих у чорний колір.
Крім того, що автовиробник поділився фотографіями прототипу Audi e-tron GT поруч із супербайком Ducati Panigale V4 R, він не вдавався в подробиці щодо очікуваних механічних та технологічних оновлень, які, ймовірно, будуть більш суттєвими.
Зважаючи на нещодавно оновлений Porsche Taycan, Audi e-tron GT буде оснащений потужнішими електродвигунами та запропонує швидшу зарядку – до 320 кВт замість 270 кВт. Деякі комплектації також можуть отримати акумулятор більшої ємності на 105 кВт/год, що забезпечить більший запас ходу порівняно з існуючим блоком на 93,4 кВт/год.
Оновлена лінійка буде увінчана новою топовою моделлю RS Performance, яка вироблятиме більше кінських сил, ніж 637 к.с. / 475 кВт у поточної RS e-tron GT, але менше, ніж 939 к.с. / 700 кВт у нового Porsche Taycan Turbo S.
Ще однією родзинкою є нова система активної підвіски з гідравлічними приводами – схожа на Porsche Active Ride. Це дозволить інженерам Audi ще більше покращити комфорт та динаміку керування електромобілем. Ян Матес Рейлінг, технічний керівник проєкту Audi e-tron GT, зазначив: «Вдосконалена підвіска пропонує водієві нові можливості налаштування», що натякає на ширший спектр режимів керування та налаштувань.
Audi не назвала дату дебюту оновленої родини e-tron GT, очікується, що це відбудеться протягом найближчих тижнів/місяців. До того часу ви можете переглянути прототип в офіційній галереї нижче.