Через ажіотаж навколо PWA, які нагадують своїм функціоналом вебсайти, деякі арбітражники помилково вважають, що використання цієї технології допоможе їм розв’язати будь-які проблеми, пов’язані із заливом трафіку. Однак на ділі це зовсім не так. Якщо Фейсбук і Google вважатимуть сірий оффер, на який веде PWA-додаток, підозрілим або низькоякісним, вони заблокують рекламу і накладуть бан на акаунт. Домен, на якому такий застосунок було розгорнуто, після блокування використовувати вже не вдасться.
Є проблеми у створенні PWA-додатків? Переходь за посиланням і вибирай Партнерську мережу, яка тобі допоможе в цьому.
Недовіра користувачів до PWA-додатків
Навіть якщо PWA-додаток, що «встановлюється» через браузер, розроблений дуже якісно і має яскравий, привабливий дизайн, у користувачів можуть виникати сумніви в його безпеці, що негативно вплине на конверсію.
Крім цього, використання WebView-додатків краще, ніж PWA, щодо рекламних кампаній, а також Retention Rate.
Джерелам реклами простіше визначати WebView-додатки, що полегшує процес збору інформації про користувачів для алгоритмів, дає змогу швидше і точніше визначати цільову аудиторію, прискорює оптимізацію РК. У PWA для навчання FB Pixel потрібно більше даних і більша кількість часу. На стрімке масштабування РК алгоритми Facebook здатні відреагувати негативно, через що акаунти і домен можуть бути заблоковані.
У WebView відображення пушів здійснюється подібно до того, як це відбувається в класичних нативних додатках. Це призводить до збільшення шансу того, що користувач ознайомиться з надісланим йому повідомленням і повернеться в застосунок.
Проблеми з пушами в PWA: низька ефективність розсилок
Пуш-повідомлення в PWA можуть відображатися на низці пристроїв неправильно або зовсім не відображатися. У них міститься видиме посилання для переходу на веб-версію додатку, через що розсилка стає недостатньо ефективною. Якщо ж користувач відмовиться отримувати повідомлення, пуш-повідомлення на його пристрій не надходитимуть.
Відкриваючись у браузері, пуші саджають батарею гаджета завчасно, що викликає в юзерів негативну реакцію.
Висновок
PWA не можуть скласти повноцінну конкуренцію традиційно використовуваним додаткам, оскільки вони призначені для вирішення зовсім інших завдань. Вебмайстри використовують їх в екстреному порядку, за необхідності термінового запуску РК. Під час тестування нового оффера вони допомагають вебмайстрам встановлювати ефективність його використання. Однак здійснювати повноцінний залив важливих зв’язок і офферів, коли необхідна значна кількість функцій, глибока інтеграція і цікавить використання їх протягом тривалого часу, зручніше за допомогою нативних додатків.