Google пошук є оптимальним для криптовалютних офферів. Він забезпечує нормальний прогрів, професійний підбір ключів і грамотне складання необхідних маркетингових матеріалів. Перед початком його використання рекомендується зрозуміти, які типи облікових записів можуть підійти, які ключі краще брати, і як має проходити прогрів перед запуском РК.
Радимо прочитати статтю «Як грамотно лити в плюс на крипту за допомогою Google Ads» від AffCommunity.
Акаунти для реклами в пошуку Google
Нині непросто відшукати селлера, який пропонує дійсно якісні акаунти. Прокачані акаунти моментально розходяться по вебмайстрах, які нерідко влаштовують справжнє полювання на такий товар.
Але для крипто офферів вони необхідні. Ба більше — для цих завдань рекомендується використовувати тільки акаунти зі спендом і агентські облікові записи:
- Акаунти зі спендом від 250 доларів дають змогу без особливих складнощів запустити рекламну кампанію. З їхньою допомогою можна мінімізувати ризики блокування, працювати довго і використовувати більші бюджети.
- Агентські акаунти являють собою надійний захист ресурсу від втрати бюджету. Якщо з якоїсь причини кошти були заблоковані Google, їх можна повернути через агентів — за невелику комісію.
Приймати рішення потрібно, орієнтуючись на свій бюджет. Для фахівців-початківців у сфері арбітражу оптимальним вибором будуть акаунти зі спендом. Досвідченим арбітражникам краще придбати агентські облікові записи — вони допоможуть непогано заробити на будь-якому криптовалютному проєкті.
Підготовка витратних матеріалів для прогріву
Після вибору типу акаунта можна приступити до підготовки. Для цього знадобляться якісні витратні матеріали, які будуть коректно функціонувати: кнопки повинні реагувати на натискання, форми повинні нормально заповнюватися і відправлятися.
Біла сторінка, вайт пейдж має відповідати темі оффера. Приміром, якщо пропонувати криптовалюту (у т.ч. «Біткоїн Ера»), то можна зробити акцент на конференції з блокчейну або на виступі якогось криптоаналітика.
Якщо арбітражник не має досвіду у веб-розробці, йому краще звернутися до фахівця. Від якості зробленого сайту залежить весь успіх рекламної кампанії — на цьому не можна економити. Доцільніше заплатити за послуги професіонала, ніж витрачати час і сили на виправлення помилок і повторну підготовку акаунта.
Пошук відповідних ключів
Ключові слова мають відповідати темі тексту, але водночас вони мають також перегукуватися з основним посилом. Наприклад, якщо арбітражник організовує зустріч або презентацію, присвячену технології блокчейн, то можна використовувати такі ключові фрази, як «криптовалюта і Blockchain», «курс криптовалютного інвестування», «освіта в галузі фінансів», «виступ експерта з криптовалюти».
Немає потреби в самостійному підборі ключових слів. Для цього існують спеціальні інструменти, такі як Google Trends або Вордстат. Хоча Wordstat належить Яндексу, запити в цих сервісах часто збігаються. Під час пошуку ключів через Wordstat необхідно:
- Зареєструвати акаунт. За необхідності можна пройти авторизацію через Google-акаунт.
- Ввести основний ключовий запит під крипто оффер у відповідний рядок.
- Отримати список відповідних слів з відомостями про щомісячні покази. Вибрати відповідні для вас варіанти.
У розділі «Партнерські мережі» у AffCommunity можна підібрати крипто-офери, які підвищать ваш заробіток.
Для одного оголошення підійде п’ять ключів. Варто зазначити, що Вордстат чудово підходить для роботи з російськомовним трафіком. Якщо ж арбітражник планує просувати свої оголошення в Європі, США, Японії та інших регіонах, то краще використовувати Google Trends. Важливо розуміти, що чим популярніші запити, тим більше ресурсів потрібно для їх просування. Тому краще поєднувати високочастотні слова з низькочастотними, щоб досягти найкращого результату.
Короткий висновок
Прогрів допоможе ефективно почати роботу і збільшити кількість відвідувачів на криптовалютних пропозиціях. Акаунт буде захищений від пильної уваги, що дасть змогу будувати довгострокові стратегії та знизити витрати.