Хоча Volkswagen, можливо, скасував механічну коробку передач для GTI після 2024 року, принаймні, разом із нею він не відправив на смітник значок Clubsport. GTI для фанатів Volkswagen, яким стандартний GTI здається занадто млявим, повертається у 2025 році, і завдяки максимальній швидкості 267 км/год він також є найшвидшим передньопривідним Golf на сьогодні.
Але окрім цієї вражаючої цифри, яку, до речі, можна досягти лише замовивши додатковий пакет Race, важко позбутися відчуття, що звичайний GTI покращив свої характеристики, тоді як Clubsport нібито стоїть на місці.
Візьмемо для прикладу їхні 2.0-літрові турбодвигуни EA888 evo4. Новий GTI тепер видає 262 к.с., що більше минулих 242 к.с., а його час розгону до 100 км/год скоротився з 6,2 секунди до 5,9 секунди, незважаючи на те, що крутний момент залишився незмінним – 370 Нм. Але новий Volkswagen Golf GTI Clubsport 2025 року видає ті ж 296 к.с. і 400 Нм, що й минулого разу, і йому все ще потрібно 5,6 секунди, щоб розігнатися до 100 км/год, як і раніше.
Ми не сумніваємося, що Clubsport відчувається швидшим, але розрив між ними точно скоротився – і все ще є велика різниця між Clubsport та його найсерйознішим конкурентом серед передньопривідних хетчбеків – Honda Civic Type R, яка має 329 к.с., розганяється до 100 км/год за 5,4 секунди та не зупиняється, поки не досягне 275 км/год максимальної швидкості.
Як і GTI, так і Clubsport постачаються лише із семиступінчастою коробкою передач із подвійним зчепленням від VW. Цього разу в прес-релізі немає жодної згадки про те, що гаряча версія отримає коротшу головну передачу, або будь-яких деталей, що пояснюють, чим саме відрізняються пружини, амортизатори та стабілізатори поперечної стійкості між двома автомобілями. Минулого разу Clubsport відчувався помітно жорсткішим (ціною комфорту їзди), і ми вважаємо, що новий також буде таким.
Покупцям Clubsport все одно доведеться доплачувати за адаптивні амортизатори DCC, так само як і покупцям GTI. А також – принаймні в Німеччині – 19-дюймові колеса Queenstown, які можна побачити на цих зображеннях, і які також доступні для базового GTI, та сексуальні 19-дюймові ковані диски, показані на тизерних зображеннях, які на 20% легші, входять до списку опцій. GTI поставляється стандартно на 17-дюймових дисках Richmond, а Clubsport отримує 18-дюймову версію тих самих дисків, щоб вмістити його більші гальма.
Але навіть якщо покупці Clubsport не стануть витрачатися на великі диски, є ще декілька стилістичних деталей, які допомагають їхнім автомобілям виділитися з маси GTI, включаючи більш агресивний дизайн нижнього бампера з маленькими стрілоподібними секціями в колір кузова та значно більший двоповерховий спойлер над заднім вікном.
Clubsport також отримує дифузор з глянцевого чорного пластику замість звичайного чорного, опцію вихлопної системи Akrapovic, яка постачається разом із пакетом Race та підвищеним обмежувачем швидкості, а також непомітний графічний комплект вздовж нижньої частини дверей. Внутрішні відмінності обмежуються стандартною тканиною ArtVelours на спортивних сидіннях та дверних картах, які в іншому ідентичні, а також додатковим режимом водіння «Special», який нібито налаштований на Нюрбургринзі, хоча для того, щоб отримати від нього максимум, вам знадобляться додаткові хитрі амортизатори.
Нам подобається більш зухвалий зовнішній вигляд ClubSport 2025 року і обіцянка додаткової потужності, але ми з нетерпінням чекаємо, щоб протестувати обидві версії, щоб побачити, яка з них є кращою.
Однак, яку б GTI ви не обрали, ви отримаєте справжні фізичні кнопки на кермі замість жахливих, надто чутливих сенсорів, встановлених на Mk8, підсвічені слайдери температури, які поєднуються з новою підсвіченою емблемою на решітці радіатора, а також великий 12,9-дюймовий сенсорний екран з покращеною операційною системою VW та голосовим помічником з підтримкою ChatGPT в європейських автомобілях.
За матеріалами.