Модельний рік 2025 ознаменував собою початок нової ери для Porsche 911. Окрім обов’язкових візуальних оновлень, яких можна очікувати від оновлення середини циклу, автовиробник із Цуффенхаузена також представив абсолютно новий двигун і гібридну технологію, натхненну гоночним болідом 919 Endurance, в поєднанні з цією силовою установкою. І дана комбінація на початковому етапі є ексклюзивною для Carrera GTS.
Але спочатку давайте поговоримо про зовнішній стиль. Найпростіший спосіб відрізнити 992.2 від першої фази покоління 992 – це подивитися на найвідоміший європейський спортивний автомобіль спереду. Світлодіодні матричні фари є стандартними, і вони включають ходові вогні. Причина, чому Porsche об’єднав усі функції переднього освітлення в фарах, досить проста: краще охолодження.
До більших вентиляційних отворів додаються активні охолоджуючі клапани в нижній частині переднього бампера. Ці клапани працюють разом з адаптивними передніми дифузорами в днищі. Porsche стверджує, що система працює двома способами: або спрямовує більше повітря до радіаторів, коли потреба в потужності висока і тривала (тобто їзда трасою), або покращує аеродинаміку для ефективності.
Позаду зміни торкнулися аеродинамічного дифузора, спойлера та OLED-ліхтарів. Купе-версії 911 Carrera та 911 Carrera GTS можна ще більше покращити – як візуально, так і аеродинамічно – за допомогою аеродинамічного обвісу SportDesign. Цей пакет включає спортивніший передній бампер з особливим переднім спойлером, відповідні панелі для бічних порогів і, звичайно, фіксоване заднє крило.
Наскільки суттєва різниця між аеродинамічним пакетом і стандартною специфікацією? Що стосується Carrera GTS, то Porsche зазначає 10 кілограмів притискної сили на швидкості 312 км/год на противагу 30 кілограмам підйомної сили.
Заглядаючи всередину, виявляємо мало змін порівняно з серією 992.1. Будучи двомісним за замовчуванням або 2+2 на вибір без додаткової плати, 992.2 хизується кнопкою запуску двигуна з лівого боку керма. Червона кнопка справа призначена для режимів їзди. Аналоговий тахометр дорестайлінгової Neunelfer було замінено на повністю цифрову панель приладів, тоді як високоякісний сенсорний екран праворуч має гібридні дисплеї у випадку Carrera GTS.
Між 10,9-дюймовим сенсорним екраном та центральними дефлекторами вентиляції ви знайдете п’ять кнопок у стилі перемикачів, з яких центральна кнопка призначена для аварійної сигналізації. Ще нижче селектор передач супроводжується кількома додатковими кнопками для системи HVAC. Porsche також подбав про охолоджуваний відсік із функцією індуктивної зарядки для вашого смартфона в центральній консолі.
Окремо варто відзначити Apple CarPlay та Siri, а також потокове відео під час паркування. Apple Music та улюблений усіма Spotify можна використовувати без підключення iPhone через Apple CarPlay до системи Porsche Communication Management.
Доступна на старті в кузовах купе, кабріолет та тарга в варіантах Carrera, Carrera S та Carrera GTS, нова 992.2 має початкову ціну в $120 100 за 911 Carrera Coupe. Доки не з’являться оновлені лінійки Turbo та GT2 RS, Carrera 4 GTS з кузовом кабріолет і тарга є найдорожчими доступними для замовлення 992.2, обидві стартують з $186 000.
Керування задньою віссю тепер є стандартним для Carrera GTS, до списку фірмових функцій якого входить стабілізація проти перекидання, інтегрована в 400-вольтову електричну систему гібридної силової установки. Від Carrera до Carrera GTS, 992.2 може похвалитися не менше ніж сімома дизайнами дисків, що варіюються від комбінації 19 дюймів попереду та 20 дюймів позаду до 20 / 21 дюйм відповідно. Доступні диски Porsche Exclusive Design з карбоновими лопатями.
Отримавши диски завширшки 8.5″ та 11.5″ дюймів, нова Porsche Carrera GTS 2025 року є – без жодного сумніву – зіркою серії 992.2 (принаймні на даний момент) завдяки своєму гібридному 3.6-літровому оппозитному двигуну. Це однотурбінний агрегат, тоді як Carrera продовжує використовувати 3.0-літровий твін-турбований оппозитний двигун, який ми всі знаємо та любимо з першої фази.
Шестициліндровий агрегат Carrera видає 388 к.с. та 450 Нм, що означає розгін до 100 км/год за 3.9 секунди з опціональним пакетом Sport Chrono. Без системи T-Hybrid новий 3.6-літровий двигун Carrera GTS видає 478 к.с. та 570 Нм.
Вказаний двигун використовує електричний турбокомпресор, який працює аналогічно звичайному турбокомпресору, за винятком невеликого електродвигуна, який мінімізує турбояму. Живлячись від акумулятора ємністю 1,9 кВт/год, який зменшує об’єм багажника в передній частині, тяговий електродвигун розташований у передній частині коробки передач PDK. Він допомагає двигуну потужністю 54 кінських сили та 150 Нм.
Новинка важить на 50 кілограмів більше, ніж до рестайлінгова 911 Carrera GTS, і має потужність 534 к.с. та 610 Нм, що робить рестайлінгову Carrera GTS потужнішою, ніж до рестайлінгова GT3 RS. Porsche заявляє розгін до 100 км/год за 3.0 секунди і розгін до 200 км/год за 10.5 секунд.
Гібридна установка, запозичена у гоночного боліда 919 Endurance, призначена для вироблення енергії постійно, а не тільки під час гальмування. Система T-Hybrid, очевидно, сумісна з повним приводом, і, звичайно, Carrera 4 GTS також є гібридом. Однак залишається питання, чи підуть Turbo та GT2 RS стопами гібридизованих Carrera GTS та Carrera 4 GTS.