З фінансової точки зору Lamborghini, можливо, зірвала куш з Urus, але хоч би як деякі ентузіасти хотіли, щоб цей екзотичний кросовер був справжнім позашляховиком, він ним ніколи не стане.
По-перше, і що найважливіше, він не має рамної конструкції кузова, як, наприклад, Suzuki Jimny. Він не має ні відповідної підвіски, ні понижувальної передачі, а саме це має значення, коли ви намагаєтеся підкорити природу на автомобілі та прокладаєте маршрут далеко за межами асфальтованої дороги.
Не кажіть, що це не правда, ви можете їздити по свіжоскошеної траві на будь-якому автомобілі, навіть на справжньому суперкарі, але для того, щоб підкорювати бездоріжжя, потрібен справжній позашляховик. Перш ніж критикувати ці рядки, витратьте кілька хвилин і зайдіть на YouTube, щоб побачити, на що здатні справжні позашляховики, і після того, як ви врахуєте попередній абзац, ви швидко зрозумієте, чому жоден Lamborghini Urus або будь-який інший розкішний/екзотичний/преміальний кросовер не може виконувати подібні трюки, незалежно від того, скільки модифікацій він отримає.
Просто заради цікавості, ми нагадаємо вам, що Lamborghini Urus — це той самий автомобіль під капотом, що й Volkswagen Touareg. Таку ж конструкцію мають Bentley Bentayga, Porsche Cayenne, Audi Q7 і Q8, і жоден із них не славиться своїми позашляховими здібностями. Тому вони ніколи не зможуть зрівнятися з такими позашляховиками, як Nissan Patrol, Toyota Land Cruiser або Land Rover Defender, на бездоріжжі. Проте додатковий кліренс, безумовно, стане в пригоді при спробі форсувати бордюр у місті.
І нема що сказати проти Delta4x4, адже ця компанія протягом багатьох років розкривала внутрішнього звіра у багатьох автомобілях. Таким чином, було цілком природно, що експедиційний Lamborghini Urus зрештою буде створений. Цей тюнінг-ательє, що спеціалізується на доопрацюванні повнопривідних автомобілів, застосував свій фірмовий рецепт до екзотичного кросовера італійської марки, але, як уже згадувалося раніше, це, по суті, нічого не змінює, крім як надає йому безглуздого вигляду.
Модифікації включають комплект колісних дисків із каталогу Delta4x4. Вони називаються Klassik-B, мають діаметр 22 дюйми та взуті у всесезонні шини 285/45. Фари PIAA доповнюють його оновлений зовнішній вигляд, покращуючи оглядність у нічний час. Також цей Urus оснащений багажником на даху, який збільшує його вантажність і дозволяє перевозити повнорозмірне запасне колесо та додаткові прибамбаси, які знадобляться, якщо він застрягне.
На момент написання статті Delta4x4 опублікувала лише кілька зображень цього Urus, що претендує на експедиційний позашляховик, і жодне з них не показує задню частину кросовера. Це, ймовірно, означає, що вона залишилася без змін, так само як і передня частина та інші елементи. Цей тюнінг-ательє не займається допрацюванням двигунів, тому мотор V8 під капотом Urus, швидше за все, залишиться із заводською потужністю та крутним моментом. І це, безумовно, непогано, адже це справді потужний кросовер.
Оригінальний Urus мав у своєму розпорядженні 650 к.с. / 478 кВт, а рестайлінгова версія, яка подарувала світу S та Performante, може похвалитися 666 к.с. / 490 кВт. Якщо ви пропустили важливі новини, то модельний ряд Lamborghini Urus нещодавно поповнився третім учасником: SE. Це довгоочікувана гібридна версія , модель, яка очолює електричний наступ італійців, поряд з Revuelto, який замінив Aventador.
Згідно з офіційними технічними характеристиками, новий Lamborghini Urus SE може похвалитися загальною потужністю 800 к.с. / 588 кВт і крутним моментом 950 Нм. 4,0-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом генерує 620 к.с. / 456 кВт, а електродвигун, розташований всередині трансмісії, виробляє 192 к.с. / 141 кВт. Він здатний розвивати максимальну швидкість 312 км/год, а розгін з 0 до 100 км/год займає 3,4 секунди. На додаток він проїжджає 60 км на електротязі при повністю зарядженому акумуляторі ємністю 25,9 кВт-год.
Lamborghini незабаром відкриє прийом замовлень на новий Urus SE і підтвердила, що поставки покупцям гібридного кросовера, розпочнуться наприкінці року. На жаль, ми досі не знаємо, скільки коштуватиме ця модель, проте деякі джерела повідомляють, що її ціна може починатися приблизно з $245 000, а з опціями вона досягне близько $275 000.
Гаразд, припустимо, на вашому под’їзді запаркований Lamborghini Urus, і ви хочете його персоналізувати. Кілька тюнінг-ательє із задоволенням візьмуть ваші зароблені тяжкою працею гроші в обмін на всілякі обвіси, перешитий салон, інші диски та іноді навіть збільшення потужності. Тож кому б ви довірили модифікацію свого авто? Якщо ви сказали Delta4x4, то вам потрібна інша машина, бажано та, яку створили для бездоріжжя, а Urus має залишитися на дорозі.