Підрозділ Volkswagen of America продемонстрував потужні результати в першому кварталі 2024 року, оскільки постачання автомобілів зросли на 21%. Хоча, як і очікувалось, основну роль у цьому зростанні зіграли кроссовери, гарячі хетчбеки також зробили вагомий внесок. Попит на Golf GTI підскочив на вражаючі 156 відсотків, досягнувши 2 412 одиниць з січня. Продажі Golf R збільшились на 125% порівняно з першим кварталом 2023 року, досягнувши 1 233 одиниць.
Що ж могло стати рушійною силою такого стрибка продажів? Можливо, це пов’язано з неминучим зникненням механічної коробки передач. Volkswagen Golf GTI та R в рестайлінгу восьмого покоління, які зазначалося пізніше цього року, відмовляться від компонування з трьома педалями. Коли минулого серпня презентували GTI 380, VW оголосив про припинення виробництва GTI і R з механічною коробкою передач. З 2025 модельного року всі «Гольфи», що продаються в США, будуть оснащені семиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням.
Зникнення «механіки» може суттєво вплинути на продажі. Такий прогноз робиться на основі того, що, за словами VW, частка Golf GTI з механічною коробкою передач у 2023 році становила 50%. Golf R не сильно відстає: 40% покупців віддали перевагу самостійному перемиканню передач. США мали привілею мати Golf R з шестиступінчастою механічною коробкою передач, оскільки в Європі та на інших ринках VW продавав цей повнопривідний компактний хетчбек виключно з DSG.
2025 Golf GTI, ймовірно, отримає збільшення потужності в США, якщо судити з європейської версії. VW збільшив потужність двигуна 2.0 TSI до 261 к.с., що на 20 к.с. більше, ніж у дорестайлінгової моделі. 2025 Golf R ще не повністю розкритий, але стара версія пропонувалась у Європі з потужністю до 328 к.с. замість 315 к.с., доступних у Північній Америці.
В США представлені лише спортивні версії Golf, але в глобальній лінійці є всілякі модифікації з бензиновими двигунами 1.5 і 2.0 літра, а також з 2.0-літровим дизелем. Менший бензиновий двигун і дизельний двигун досі працюють з шестиступінчастою механічною коробкою передач. Цей 1.5-літровий мотор також пропонується як «м’який» гібрид (eTSI). Існує також підключаємий гібрид (eHybrid) у поєднанні з потужним 268-сильним GTE, а також більш практичний заряджений кінськими силами універсал R.
За матеріалами.