Тепер все скінчено остаточно. Історія Audi R8 завершилася. Німецький автовиробник побудував останній екземпляр R8 після того, як продовжив виробництво для задоволення раптово підвищеного попиту. Протягом багатьох років Audi R8 продавалася найгірше серед інших автомобілів бренду, тому вона не мала майбутнього.
Audi випускала цей середньомоторний двомісний суперкар протягом 17 років, в двох генераціях. Остання Audi R8, яка зійшла з конвеєра заводу в Хайльбронні, Німеччина, пофарбована у жовтий колір Vega Yellow і є модифікацією Performance Quattro Edition з пакетом оздоблення екстер’єру з карбону. Автомобіль оснащено 20-дюймовими багатоспицевими дисками.
Останній R8 не потрапить до клієнта. Audi вирішила залишити його у своєму музеї в Інгольштадті. Таким чином, він, ймовірно, ніколи не зможе продемонструвати свої можливості. Остання R8 оснащена двигуном потужністю 602 кінських сили, що працює в парі з семиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням. Це дозволяє йому розганятися від 0 до 100 км/год за 3,1 секунди та розвивати максимальну швидкість 330 км/год.
Спочатку Audi планувала зняти R8 з виробництва до кінця минулого року, а останній автомобіль готувався до випуску наприкінці грудня 2023 року. Але деякі клієнти, які дізналися про наміри компанії списати старіючу R8, вирішили її замовити. Тому Audi пішла їм на зустріч та прийняла всі замовлення що поступили. Таким чином, виробництво моделі продовжили до кінця березня 2024 року.
Останні цифри продажів підтверджують раптовий сплеск інтересу. Продажі Audi R8 минулого року зросли на 49%, досягнувши загальної кількості 1 591 одиниці, з яких 314 одиниць потрапили на американський ринок. Для порівняння, у 2022 році Audi продала лише 1 068 одиниць R8, включаючи купе та родстери, що робило його найслабкішим автомобілем виробника з точки зору об’єму продажів.
В автомобільному світі, де всі гравці прагнуть до електрифікації, зняття з виробництва Audi R8 означає вбивство двигуна V10. З цього приводу Lamborghini вимушена відправити Huracan на автомобільне кладовище, тому цей суперкар (до слова, другий бестселлер Lamborghini після Urus) також позбувається 5,2-літрового атмосферного двигуна V10. Audi планувала цей момент з 2019 року.
Залишки виробничої партії вже розпродані, тому жоден клієнт, незалежно від його важливості, не зможе замовити Huracan з двигуном V10. Lamborghini незабаром представить наступника Huracan із деякою мірою електрифікації.
Цей наступник буде оснащений гібридною силовою установкою з можливістю підключення до електромережі, призначеною для інтеграції двигуна внутрішнього згоряння з примусовим впуском повітря. За чутками, це буде двигун V8 з двома турбокомпресорами, який відрізняється від 4.0-літрового агрегата, що використовується в надпопулярному кроссовері Urus.
З двох суперкарів з двигунами V10 італійська модель була популярнішою. У 2023 році Lamborghini реалізувала по всьому світу 3 962 Huracan, що більш ніж удвічі перевищує показники продажів Audi. У 2023 році стартова ціна R8 в США становила $161 395, тоді як Huracan можна було замовити за $212 090.
Однак Audi не планує випускати наступника R8. Більше того, бренд з Інгольштадта рухається до повністю електричної лінійки моделей.