Серед скептиків електромобілів поширена думка, що електрокари можуть підійти людям, які лише їздять кілька кілометрів на роботу і назад щодня, але вони не підходять для ділових відряджень або сімей, яким часто потрібно їздити на дальні відстані. Перед нами сьогодні електромобіль, який з цим не погоджується. Це новий Volkswagen ID.7 Tourer, універсал на базі існуючого седана ID.7, який обіцяє вичерпно багато вантажного простору і запасу ходу, які можуть знадобитися любителям подорожей.
Головною новиною Volkswagen ID.7 Tourer, крім додаткового вантажного простору, який забезпечує задня частина в стилі «шутинг-брейк», є впровадження більшого акумулятора. І ми зупинимося на цьому спочатку, тому що, хоча універсал ID.7 пропонуватиметься лише в Європі, новий варіант акумулятора також потрапить до седану ID.7, що продається по всьому світу, але пізніше.
Базова модель Volkswagen ID.7 Tourer оснащується акумулятором ємністю 77 кВт⋅год, який встановлюється на всі ID.7 з моменту запуску, але якщо трохи доплатити за ID.7 Pro, ви отримаєте новий акумуляторний блок ємністю 86 кВт⋅год, якого, за оцінками VW, вистачить на 426 км (за стандартом WLTP) пробігу між зарядками. VW не розкрив жодних цифр для універсала з меншим акумулятором, але нинішній седан ID.7 з батарейкою ємністю 77 кВт⋅год пропонує солідні 616 км (за стандартом WLTP) пробігу.
І щоб час зарядки для обох версій залишався приблизно однаковим, більший акумулятор здатний заряджатися на потужності 200 кВт замість 175 кВт. Це означає, що для зарядки з 10 до 80 відсотків потрібно 28 хвилин у дешевшому електричному універсалі, та все ще розумні 30 хвилин у Pro. Яку б версію ви не обрали, вона буде оснащена одним електродвигуном потужністю 286 к.с., що обертає задні колеса. Ми досі чекаємо, коли VW випустить потужніші повнопривідні ID.7 з двома двигунами, над якими, як ми знаємо, виробник вже працює.
Легко уявити ID.7 як електричний аналог нового VW Passat, який пропонується з бензиновими, м’якогібридними та PHEV-двигунами, але без чисто електричного варіанту. Однак, окрім джерел живлення та ціни (ID.7, як і очікувалося, дорожчий), їх досі відрізняло те, що ID.7 був доступний лише в кузові седан, а Passat – в кузові універсал. Тепер, коли обидва автомобілі доступні як універсали, їх можна більш безпосередньо порівняти.
Більше вантажного простору, ніж у BMW i5 Touring
Отже, який з них просторіший? VW повідомляє, що максимальна вантажопідйомність універсалу ID.7 Tourer із складеними задніми сидіннями становить 1 714 літрів порівняно з 1 586 літрами (56 куб. футів) для седана. І навіть за наявності задніх сидінь і багажу, завантаженого лише до віконної лінії, покупці Tourer все одно отримують перевагу у 73 літри. Багажник об’ємом 605 літрів на 35 літрів більший, ніж у BMW i5. Якщо вам здається, що це занадто багато місця, і ви думаєте, що ваші речі будуть кататися по всій машині під час руху, дилери VW продаватимуть лотки та роздільники, щоб їх зафіксувати.
Одна з функцій, яку очікували в серійному універсалі ID.7 Tourer, та навіть обіцяли для нього в ході презентації концепту ID. Space Vizzion, – це третій ряд сидінь. Space Vizzion насправді не мав семи місць, але VW заявила, що третій ряд буде можливий. Проте серійний Tourer – суворо дворядний автомобіль.
Інформаційно-розважальна система з ChatGPT та покращений проекційний дисплей
Передня панель ID.7 Tourer нічим не відрізняється від седана ID.7. У вас є та сама маленька панель цифрових приладів і великий 15-дюймовий сенсорний екран планшет, розташований над центральною частиною панелі. Новинкою є інтеграція штучного інтелекту ChatGPT, яку VW представила на виставці CES у Лас-Вегасі на початку цього року. Седан також повинен отримати цей самий пакет, який обіцяє покращений голосовий помічник IDA, що може керувати більшою кількістю функцій автомобіля та шукати інформацію в Інтернеті, а також проекційний дисплей, який тепер показує інструкції з навігації від Apple CarPlay та Android Auto.
Електроуніверсали – це трохи нішевий продукт, тому неважко зрозуміти, чому VW вирішила не постачати ID.7 Tourer да межі Європи, і навіть у Європі у нього не буде багато конкурентів. VW не оголосила ціни, але, виходячи з цін на седан, ми можемо бути впевнені, що універсал буде значно дешевше BMW i5 Touring, але коштуватиме набагато дорожче, ніж MG5 або Peugeot e-308.