На початку цього року, встановивши новий рекорд круга Нюрбургрингу для серійних електромобілів за допомогою прототипу Taycan, компанія Porsche тепер представила остаточну виробничу версію цієї машини під назвою Taycan Turbo GT на гоночній трасі Laguna Seca в Монтереї, штат Каліфорнія, де вона також встановила ще один рекорд круга.
Новий неймовірно швидкий флагман електромобільного портфоліо Porsche розвиває потужність до 815 кВт / 1108 к.с. і оснащений цілим рядом аеродинамічних та ходових удосконалень, що відповідає спадщині моделей Porsche під знаком GT. Крім того, додатковий пакет Weissach сприяє зниженню ваги за рахунок видалення задніх сидінь і заміни їх перегородкою з вуглецевого волокна, перетворюючи автомобіль на двомісний трековий монстр.
Найпотужніший Porsche Taycan Turbo GT оснащений модернізованою версією двомоторної силової установки, що використовується в Taycan Turbo S. Інженери Porsche встановили новий задній електродвигун, керований «більш потужним та ефективним імпульсним інвертором» з використанням карбіду кремнію як напівпровідникового матеріалу. Додатково вони покращили передавальне співвідношення та підвищили міцність коробки передач.
В результаті загальна потужність сягає 580 кВт / 789 к.с.. З увімкненим старт контролем цей показник зростає до 760 кВт / 1 033 к.с. і досягає максимальних 815 кВт / 1 108 к.с., доступних протягом двох секунд. Ці показники роблять Taycan Turbo GT найпотужнішим серійним Porsche в історії, перевершуючи всі інші варіанти Taycan і навіть 918 Spyder. Крім того, крутний момент оцінюється у вражаючі 1 340 Нм.
За даними Porsche, новий Taycan Turbo GT 2025 року розганяється з 0 до 100 км/год за 2,2 секунди, або за 2,1 секунди з додатковим пакетом Weissach. Аналогічно, розгін з 0 до 200 км/год здійснюється за 6,6 секунди або 6,4 секунди відповідно, а максимальна швидкість становить 306 км/год.
Ще однією родзинкою є режим Attack Mode, який розблоковує додаткову потужність у 120 кВт / 163 к.с. на 10 секунд, за натхненням світу Формули E. В той час як стандартний Taycan вже оснащувався функцією «push-to-pass», Attack Mode пропонує більш суттєве посилення і його легше активувати та деактивувати за допомогою правої підкермової лопатки.
Агресивніший зовнішній вигляд та модернізована ходова частина
Porsche Taycan Turbo GT втілює свій орієнтований на трек характер за допомогою переробленого обвісу. Видатною візуальною особливістю є адаптивний задній спойлер із закрилком. Це крило доповнюється помітним спліттером з інтегрованими «аеродинамічними лезами», а також аналогічною обробкою заднього дифузора. У поєднанні з елементами дефлекторами на днищі автомобіля, Taycan Turbo GT з пакетом Weissach генерує загальну притискну силу 220 кг.
Крім того, він може похвалитися оздобленням з вуглецевого волокна на центральних стойках, що відповідає вставкам на бокових спідницях і корпусах дзеркал. Модель пропонується у шести кольорах, включаючи новий світло-блакитний Pale Blue Metallic фіолетовий Purple Sky Metallic, представлені в галереї. Більше того, власники мають можливість додатково індивідуалізувати свій автомобіль за допомогою наклейок або через програму фарбування в будь-який колір, яку пропонує підрозділ Porsche Exclusive Manufaktur.
Найбільш помітно, що електричний суперкар оснащений новим набором 21-дюймових кованих легкосплавних дисків, «взутих» у більш чіпкі шини. Окрім зниження ваги, спиці коліс спроектовані для покращення охолодження модернізованих керамічних гальм Porsche, які підкреслюються суппортами золотого кольору Victory Gold. Ця посилена гальмівна система доповнюється спеціальним налаштуванням Turbo GT для стандартної підвіски Porsche Active Ride.
Всередині нова Porsche Taycan Turbo GT оздоблена матеріалом Race-Tex і чорною шкірою для 18-позиційних регульованих спортивних сидінь із адаптивною підтримкою та керма GT Sport. Емблема Turbo GT розташована на підголівниках і центральній консолі. Темний салон на фотографіях може бути додатково оздоблений контрастними тонами Volt Blue або GT Silver, а також різними відтінками контрастного рядка.
Пакет Weissach робить все для запеклих ентузіастів
Для запеклих ентузіастів пакет Weissach доводить усе до крайнощів, видаляючи задні сидіння, аналоговий годинник, килимки для підлоги та багажника, а також ізоляційний матеріал для максимального зниження ваги. Porsche навіть пропонує один зарядний порт з ручним керуванням на стороні пасажира та легші матеріали оздоблення багажника.
Крім того, пакет Sound Package Plus позбавляється системи об’ємного звучання Bose Surround Sound на користь спеціального звуко- та теплоізоляційного скла. Ці заходи роблять Taycan Turbo GT на 71 кг легшим за Taycan Turbo S, покращуючи співвідношення потужності та ваги.
Рекордний час проходження кола
Porsche оголосила, що Taycan Turbo GT з пакетом Weissach носить титул «найшвидшого серійного електромобіля» на гоночній трасі Weathertech Raceway Laguna Seca, показавши час кола 1:27.87. Цей рекордний заїзд відбувся 23 лютого 2024 року під управлінням заводського пілота Porsche Ларса Керна.
У січні 2024 року передсерійний прототип Porsche Taycan Turbo GT, керований тим самим водієм, показав вражаючий час кола 7:07.55 на Нюрбургринзі, отримавши титул «найшвидшого чотиридверного автомобіля будь-якого типу силової установки» на «Зеленому пеклі». Цей вражаючий подвиг випереджає конкурента Tesla Model S Plaid на 18 секунд, Taycan Turbo S на 26 секунд і поступається лише на 2,25 секунди часу гіперкара Rimac Nevera.
Дуже особливий та дорогий електромобіль
Поставки Porsche Taycan Turbo GT, як очікується, розпочнуться влітку 2024 року. Ціни стартують від $230 000 без урахування податків, зборів, реєстрації, дилерських зборів і збору за доставку в розмірі $1 995. Це на $21 000 більше, ніж у Taycan Turbo S, що робить його найдорожчим варіантом Taycan на сьогоднішній день.