2023 рік став останнім для компактного двомісного спортивного автомобіля Audi TT, а за ним на пенсію мав піти і його «старший брат» R8. Проте цього поки що не сталося.
Спочатку планувалося завершити виробництво суперкара з двигуном V10 до кінця 2023 року, але атмосферний мотор поки що живий.
За інформацією німецького ділового видання Automobilwoche, Audi R8 все ще випускається на заводі Böllinger Höfe, де також збирається електромобіль RS E-Tron GT. Це незважаючи на те, що прощальна версія моделі Audi R8 V10 GT RWD була представлена ще в жовтні 2022 року. Зрозумівши, що флагман Audi Sport наближається до кінця свого життя, заможні клієнти, схоже, поспішають купити собі новий екземпляр на прощання.
Продажі Audi R8 у США дійсно подвоїлися в 2023 році. Американці купили 631 автомобіль у 2023 році, що на 101% більше, ніж роком раніше, коли було продано лише 314 машин. Audi поки не повідомляє, скільки автомобілів було поставлено по всьому світу в 2023 році. Ця цифра буде оприлюднена 19 березня на зустрічі з інвесторами з приводу фінансових результатів 2023 року.
Водночас, відомі результати за 2021 та 2022 роки: Audi продала 1 679 та 1 097 екземплярыв R8 відповідно.
Новий план передбачає зняття R8 з виробництва в кінці березня 2024 року, що на три місяці пізніше, ніж планувалося спочатку.
Прямої заміни Audi R8 наразі не планується, адже концерн Volkswagen відмовляється від 5,2-літрового V10.
Це також означає, що наступник Lamborghini Huracan втратить 10-циліндровий двигун. «Буйний бик» на його місце планує встановити гібридний привод з меншим бензиновим мотором.
Audi Sport не відмовляється від ідеї мати топову модель у майбутньому. Керівництво спортивного підрозділу вже натякає, що електричний R8 може з’явитися на новій платформі Scalable Systems Platform (SSP) концерну Volkswagen Group. Ця платформа може бути адаптована для «культових автомобілів — спорткарів і т.д.». Це може також означати ймовірне повернення моделі TT.
Важливо пам’ятати, що Audi вже робила електричний варіант R8. Проте R8 E-Tron, випущений тиражем менше 100 екземплярів, став комерційним провалом. Він був представлений на Женевському автосалоні 2015 року і протягом року продавався лише в Європі за астрономічною ціною в €1 мільйон. Цей маловідомий електричний суперкар не був доступний у дилерів, тому для оформлення замовлення потрібно було звертатися безпосередньо до штаб-квартири Audi.
По суті, він навіть не був включений в конфігуратор, тому був приречений на провал. Звичайно, його надзвичайно висока ціна також не сприяла успіху. В ідеалі, у Audi буде краща стратегія для нового електричного R8, який, як ми сподіваємося, не матиме семизначного цінника. Елегантний PB18 E-Tron натякав на перспективи R8 без двигуна внутрішнього згоряння, хоча цьому концепту вже майже чотири роки.