Не секрет, що в даний час ми спостерігаємо глобальне сповільнення економік. Тим не менш, 2023 рік виявився в цілому позитивним для більшості висококласних брендів. На жаль, Bentley не розділив цей успіх, оскільки британський автовиробник зафіксував зниження глобальних продажів на 11%, що сильно контрастує з рекордним результатом Lamborghini всередині великої родини VW Group.
У 2023 році компанія Bentley продала 13 560 автомобілів, що означає суттєве зниження на 11% порівняно з попереднім роком, який став для нього рекордним за продажами з 15 174 реалізованими автомобілями. Тим не менш, 2023 рік залишається третім за результативністю за всю історію Bentley.
На відміну від результату Bentley, конкуруючий бренд Rolls-Royce досяг рекордних продажів у 2023 році, продавши 6 032 автомобілі, що стало незначним збільшенням порівняно з попереднім рекордом у 6 021 одиницю в 2022 році. Навіть Mercedes-Maybach зафіксував вражаючий ріст продажів на 19% минулого року.
Америка залишалася найбільшим ринком для Bentley, де було реалізовано 3848 автомобілів, за нею слідують Китай, Гонконг і Макао з 3 006 одиницями. На частку Європи припало 2 376 продажів, за нею слідують Азіатсько-Тихоокеанський регіон з 2 123 одиницями, Велика Британія з 1 218 поставками та Близький Схід, Індія та Африка, де покупцями автомобілів Bentley стали 989 осіб.
Bentayga як і раніше залишається найпродаванішим автомобілем Bentley, складаючи 44% від загального обсягу продажів компанії у 2023 році. Continental GT і GT Convertible разом взяті склали майже третину продажів, а Flying Spur додав ще 25%.
З більш позитивного, Bentley продала рекордно багато персоналізованих автомобілів від підрозділу Mulliner.
Bentley пишається тим, що надає своїм клієнтам широкі можливості для персоналізації. Насправді, компанія пропонує вражаючі 46 мільярдів різних конфігурацій в рамках свого стандартного асортименту. Дивно, але близько трьох чвертей всіх клієнтів воліли додати індивідуальні штрихи своїм автомобілям від підрозділу Mulliner. Це означає помітний ріст на 43% порівняно з 2022 роком і підкреслює значний попит на унікальні та персоналізовані автомобілі серед заможних покупців.
Крім того, клієнти бренду тепер більше, ніж коли-небудь, обирають його моделі в більш дорогих комплектаціях, такі як Azure, S і Speed. Фактично, на їхню частку припало 70% всіх продажів у 2023 році, порівняно з 30% у 2022 році. Новий Bentley Bentayga Extended Wheelbase також користувався популярністю, склавши більш ніж третину загального обсягу продажів позашляховика за його перший повний рік продажів.
Ринок предметів розкоші не уникнув складних ринкових умов, які спостерігалися у всьому світі у другій половині 2023 року, і незважаючи на це нам вдалося зайняти третю за величиною позицію в роздрібній торгівлі за всю історію і увійти в 2024 рік з сильним портфелем замовлень. Виходячи з цього, якість наших продажів значно покращилася, з суттєвим зростанням наших виробів з більш високою вартістю і значним зростанням попиту на індивідуальну персоналізацію.
Голова правління і генеральний директор Bentley Адріан Холлмарк