Завод Volkswagen Anhui, плід німецько-китайського автомобільного альянсу, розпочав виробництво Cupra Tavascan для подальшого експорту на ринок Європи. Компанія, створена в 2017 році в результаті співробітництва Volkswagen і Anhui Jianghuai Automobile Group (JAC), нещодавно оголосила про плани використовувати потужність місцевого заводу для задоволення вимогливих смаків як європейських, так і китайських споживачів.
Це цікавий крок, і він є частиною грандіозної стратегії Volkswagen з електрифікації свого модельного ряду, з особливим акцентом на зростаючий ринок електромобілів у Китаї.
Виробництво Cupra Tavascan збігається з відкриттям Volkswagen Anhui свого третього заводу з випуску електромобілів на платформі MEB у Китаї. Будівництво заводу розпочалося в квітні 2021 року, і з березня 2022 року він активно працює.
Присутність Volkswagen у Китаї охоплює чотири десятиліття, причому два спільні підприємства, SAIC-Volkswagen і FAW-Volkswagen, буквально купаються в променях успіху.
Однак, по мірі того як світовий автомобільний ландшафт схиляється до електрифікації, Volkswagen Anhui стає спробою компанії залишатися актуальною на швидкозмінному ринку.
Вклавши в Аньхой у цілому ¥23,1 млрд / €3,03 млрд, Volkswagen не лише будує автомобілі, а й формує майбутнє електромобільності в регіоні. Аньхой, а саме Хефей, — це не просто виробничий центр; це перший у світі глобальний центр Volkswagen з дослідження та розробки нових енергетичних автомобілів, інновацій та закупівлі компонентів за межами своєї німецької штаб-квартири.
У звіті Bloomberg за минулий рік повідомляється, що Volkswagen планує експортувати електромобілі, вироблені в Китаї, на європейський ринок. Підставою для цього кроку є обмежена виробнича потужність на внутрішньому ринку Volkswagen. І тут стає дивно — тому що, згідно з європейськими джерелами, VW з трудом продає електромобілі на своєму внутрішньому ринку, до такої міри, що йому довелося в деяких випадках зупиняти виробництво.
Ще дивніше стає те, що Volkswagen стоїть за лобістськими зусиллями, які спонукали Європейську комісію розпочати масштабне розслідування щодо китайських виробників електромобілів, звинувачуючи їх у нечесних практиках. І все це в той час, як VW сам готувався розпочати виробництво в Китаї електромобілів для Європи.
По мірі того як Cupra Tavascan наближається до європейських доріг, вихід Volkswagen Anhui на ринок електромобілів майбутнього викликає більше запитань, ніж дає відповідей. Схоже, єдиний спосіб для VW залишитися на плаву — це перенести виробництво в Китай, але навіть на китайському ринку компанії не щастить — седан ID.7 Vizzion стартував досить невдало. Може бути, виробничі витрати — це лише частина головоломки? Можливо, Volkswagen варто уважно подивитися на свої продукти і зрозуміти, що з ними не так?