Загальнонімецький автомобільний клуб ADAC провів 100-тисячний пробіг для електромобіля Volkswagen ID.3, імітуючи найгірший варіант експлуатації для його батареї з використанням виключно швидких зарядних станцій.
Однією з основних проблем, яка турбує споживачів щодо електромобілів, є довговічність акумуляторів, які їх живлять. Німецький автомобільний клуб ADAC, проведши свій перший тест на дальність ходу електромобіля Volkswagen ID, виявив, що акумулятор у ID.3 працює добре.
За результатами тесту на 100 000 км у Volkswagen ID.3 все ще залишалося 93% початкової ємності акумулятора. Організація заявила, що це цілком відповідає очікуваним втратам після такого пробігу, незважаючи на те, що вона не дотримувалася всіх рекомендацій VW щодо зарядки.
По-перше, при зарядці електромобіля неодноразово використовувалися швидкі зарядні пристрої, що навряд чи буде робити більшість власників, які можуть заряджати свої автомобілі вдома. Тестери ADAC також часто заряджали автомобіль до 100% і залишали його підключеним до мережі (іноді на кілька днів) перед наступною поїздкою, що також не рекомендується автовиробником.
Незважаючи на це, ADAC заявляє, що у неї немає жодних сумнівів у довговічності електромобілів VW. Вона також похвалила бренд за вказування чистої ємності своїх батарей, а не загальної ємності.
Акумулятор ID.3 має повний розмір 82 кВт⋅год, але використання всієї його ємності значно впливає на термін служби акумулятора. Автовиробники борються з цим, вбудовуючи в свої акумулятори буфер, який не дозволяє водіям використовувати певну кількість їх ємності. Однак не всі бренди рекламують цю різницю, що деколи розчаровує клієнтів. Натомість, Volkswagen чітко заявляє, що чиста ємність ID.3 становить 77 кВт⋅год.
Хоча відгуки ADAC про ID.3 були позитивними, організація накопичила деякі пропозиції для покупців. Насамперед, вона рекомендує їм стежити за оновленнями свого електромобіля по повітрю і не відкладати їх установку. Організація заявила, що отримані таким чином покращення VW ID.3 збільшили потужність зарядки, зробили силовий агрегат більш ефективним і збільшили дальність ходу машини в холодну пору року, поки автомобіль перебував на випробуваннях.
ADAC не закінчила з ID.3. Організація планує продовжити тестування автомобіля до тих пір, поки він не досягне пробігу 160 000 км, коли гарантія VW закінчиться і ризики для власників значно зростуть. Грунтуючись на тому, чого вдалося досягти досі, ID.3 не буде важко перевершити гарантію VW, що передбачає збереження не менше 70% ємності акумулятора до моменту її закінчення.