Porsche 911 GT3 R Rennsport виходить у кузові з вуглецевого волокна та з модифікованим 4,2-літровим шестициліндровим двигуном за дуже великі гроші.
Porsche пообіцяла несподіваний сюрприз для Rennsport Reunion у ці вихідні, і ось він – неймовірний гоночний болід 911 GT3 R Rennsport, на якому навіть не можна виїхати на дорогу. Модель обмеженого випуску заснована на гоночному автомобілі 911 GT3 R і буде запропонована 77 обраним клієнтам за ціною від $1 046 000 за штуку.
Німецький автовиробник називає нову модель наступником класичного Porsche 935. Як і той автомобіль, він відрізняється від донорського 911 GT3 R повністю переробленою обшивкою кузова з вуглецевого волокна. Фактично, лише капот і дах були взяті від гоночного GT3 R без змін, а всі інші елементи кузова унікальні.
Візуальні зміни відразу помітні у передній частині, де Porsche 911 GT3 R Rennsport має оновлений бампер із збільшеними повітрозабірниками та більш широкою колією. Дизайнери та інженери Porsche також оснастили його новими передніми колісними арками та відмовилися від стандартних дзеркал заднього виду, замінивши їх на цифрові. Задня частина 911 GT3 R Rennsport, мабуть, навіть більш ефектна, ніж передня.
Для початку, тут встановлено масивний задній спойлер з дизайном, що нагадує спойлер від Brumos Porsche 935/77. Модель, сертифікована лише для гоночних трас, також оснащена повнорозмірною світлодіодною світловою смугою з підсвічуванням написом Porsche. Автовиробник не сказав, скільки притискної сили генерує його кузов.
Що стосується потужності, то 4,2-літровий атмосферний шестициліндровий двигун засновано на агрегаті 911 GT3 R, але він вільний від обмежень мотоспорту, що дозволило розкручувати його до 9 400 об/хв і отримати на виході 620 л.с., що відповідає 146 кінських силам на літр робочого об’єму. Модифікований мотор працює на паливі E25 і оснащений поршнями та розподільними валами, виготовленими на замовлення. З цим двигуном постачається секвентальна шестиступінчаста коробка передач з постійним зчепленням, котра приводить у рух задні колеса, та подрульовими перемикачами передач. Porsche змінив передаточні числа гоночного суперкару, щоб збільшити максимальну швидкість Rennsport на 20 км/год.
Ходова частина 911 GT3 R Rennsport практично така ж, як у суперкару донора. Це означає, що він оснащений гоночними амортизаторами KW і двоважільною підвіскою. Для нього був розроблений комплект спеціальних шин Michelin Pilot Sport M S9, а також у стандартній комплектації поставляються масивні гальма AP. У болід помістили паливний бак об’ємом 117 літрів, і це при спорядженій вазі всього 1 240 кг.
Продовжуючи тему зовнішнього вигляду, доступні сім кольорів, включаючи Star Ruby та Signal Orange, а також безліч варіантів налаштування. Porsche запропонує його в кольорі Agate Grey Metallic з кузовом з вуглецевого волокна. Салон в цілому схожий на 911 GT3 R, але доповнений екранами для камер заднього виду, атмосферним підсвічуванням і каркасом безпеки.