Audi випустила нову версію RS e-tron GT під назвою «Ice Race Edition» з привабливим оформленням, натхненним однойменним концептом, який спочатку був розроблений до 40-річчя Audi Sport GmbH. Спеціальна серія буде випущена обмеженим тиражем 99 штук для європейських клієнтів, підкреслюючи можливості кастомізації, запропоновані підрозділом Audi Exclusive.
Виробнича версія Audi RS e-tron GT Ice Race Edition виглядає майже ідентично концепту, представленому в травні 2023 року, з невеликими відмінностями в плівці на решітці радіатора та специфікації коліс/покришок. Спортивний електромобіль отримав свою назву на шану зимовій гонці GP Ice Race, яка проходить у Целль-ам-Зее, Австрія.
Основою для екстер’єру є сріблястий металик Florett у поєднанні з чорним карбоновим дахом, білими емблемами та чорними 21-дюймовими колесами. Родзинкою є плівка, яка покриває весь кузов «цільовими прозоростями», намагаючись імітувати блиск сніжинок і крижаних озер. Нарешті, фіолетові акценти, в основному зосереджені навколо решітки радіатора, як кажуть, натхнені лижними окулярами.
Всередині дизайнери Audi додали вставки зі шкіри кольору алмазного срібла на сидіння, які контрастують з чорною шкіряною оббивкою та фіолетовою строчкою. Кермо обтягнуто шкірою та алькантарою, з позначкою алмазного срібла зверху, а на підлогових килимах є спеціальні логотипи RS.
Порівняно зі стандартним Audi RS e-tron GT, який оснащений двома електродвигунами загальною потужністю 475 кВт/646 к.с., що отримують енергію від батареї ємністю 93,4 кВт·год, жодних механічних змін немає.
Це не перший раз, коли Audi одягає RS e-tron GT в незвичайне оформлення. У березні цього року компанія представила Audi RS E-tron GT Project_513/2 з обмеженим тиражем 75 штук для ринку США, який імітує камуфляжне оформлення ранніх прототипів моделі.
Підрозділ Audi Exclusive
Audi запустила програму кастомізації в 1995 році, з опціями для оригінального A8, включаючи холодильну камеру, міні-бар, відеопрогравач VHS та телевізійний монітор. Тепер, коли персоналізовані функції стають все більш популярними серед покупців, компанія хоче представити послуги свого «творчого мозкового центру» більш широкій аудиторії. Поточні опції включають розширену палітру кольорів, чорні емблеми та різні матеріали та обробку для інтер’єрів Audi. Що стосується майбутнього, Audi планує запропонувати «специфічні для видання» фонові зображення для своєї інформаційно-розважальної системи MMI у поєднанні з новою атмосферою для фонового освітлення.