Skoda оновила компактний хетчбек Scala та компактний кросовер Kamiq, додавши покращень в області стилю, технологій, безпеки та ефективності через чотири роки після їх дебюту.
Ззовні нові Skoda Scala та Kamiq в рестайлінгу 2024 року легко впізнані, оскільки дизайнери обрали еволюційний підхід. Зміни сконцентровані на їх обличчях, де можна виділити перероблені фари, опційно доступні з технологією Matrix-LED, а також дещо змінені решітки та бампери. В Scala фари мають кристалічні модулі, схожі на сяючі маленькі крижинки або грані дорогоцінних каменів, в той час як в Kamiq використовуються більш тонкі розділені фари.
Профілі машин перенесені в рестайлінг майже без змін з доданням нового дизайну легкосплавних дисків розміром до 18 дюймів, а задня частина була оновлена новою світлодіодною графікою задніх ліхтарів та новими бамперами. Крім того, більш спортивне оздоблення Monte Carlo відмітилася глянцевими чорними акцентами по всьому кузову, тонованим склом, світлодіодними фарами вже в базовій комплектації та опційними 18-дюймовими легкосплавними дисками Ursa. Вони поєднуються із оздобленням салону штучним вуглецем, червоними деталями, спортивними сидіннями, круговим освітленням та написами Monte-Carlo.
Говорячи про інтер’єр, планування залишилася незмінним, але в ньому стало більше технологій та екологічності. 8-дюймова цифрова приладова панель та 8,25-дюймовий сенсорний екран є стандартним оснащенням, в той час як моделі з більш високими характеристиками отримують збільшений 10,25-дюймовий віртуальний кокпіт та 9,2-дюймову інформаційно-розважальну систему. Та в доповнення до всього переліченого машини навантажені фірмовими функціями Simply Clever від Skoda.
Зберігаючи вірність тенденціям нашого часу, Skoda збільшила відсоток перероблених та натуральних матеріалів в інтер’єр та екстер’єр, підвищивши екологічні показники Scala та Kamiq. Безпека також виросла за рахунок 9 подушок безпеки та розширеного набору доступних систем ADAS. Нова структура оздоблення салону включає 3 рівня Essence, Selection та Monte Carlo з 6 різними конфігураціями виконання, а ще різні пакети додаткового оснащення.
Обидві моделі засновані на розширеній версії архітектури MQB-A0, котра використовується в VW Polo / T-Cross, Skoda Fabia та SEAT Ibiza / Arona. Лінійка силових агрегатів в значній мірі перенесена від дорестайлінгу, хоча тепер використовується версія evo2 популярного бензинового двигуна TSI. Гібридних та дизельних версій нема, а ось заводська версія на стисненому природньому газі G-Tec в прес-релізі не наводилася.
1,0-літровий трициліндровий бензиновий двигун TSI початкового рівня потужністю 95 к.с. / 70 кВт поєднується виключно з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Двигун 1.0 TSI середнього класу видає більш цікаві 115 к.с. / 85 кВт, пропонуючи на вибір 6-ступінчасту механічну коробку передач або7-швидкісну DSG. На кінець, флагманський 1,5-літровий чотирициліндровий двигун TSI розвиває 150 к.с. / 110 кВт потужності та оснащений технологією деактивації циліндрів ACT, а також доступний з механічною та автоматичною коробкою передач. Незалежно від комбінації двигуна та коробки передач, всі варіанти Scala та Kamiq є передньопривідними.
Skoda пропонує три різні варіанти шасі для кожної моделі, адаптуючи їх до потреб власників. До стандартного варіанту додається підвіска для поганих доріг із збільшеним на 15 мм кліренсом, а також опційна система Sport Chassis Control, котра зменшує кліренс на 15 мм у Scala і на 10 мм у Kamiq.
З 2019 року Skoda продала 229 400 одиниць Scala та 351 200 одиниць Kamiq сподіваючись, що моделі з фейсліфтингом продовжать свій курс популярності. Чеський автовиробник не повідомив конкретних подробиць про ціни та терміни виходу нових моделей на європейський ринок, однак це станеться найближчим часом.