Skoda розкрила всі секрети четвертого покоління Superb до офіційної презентації машини, котра відбудеться в листопаді. Опублікувавши фотографії злегка замаскованого прототипу в кузові універсал, Skoda розкрила інформацію про лінійку силових агрегатів, котра включатиме дизельні, бензинові, м’які гібриди та плагін-гібриди, а також покращені технології та функції безпеки.
Skoda Superb Combi 2024 року залишається найближчим родичом універсалу Volkswagen Passat Variant 2024 року, але, на відміну від останнього, машина також буде доступна в кузові ліфтбек. Обидва варіанти кузову в новій генерації стали довшими, вищими та трішки вужчими в порівнянні зі своїми попередниками, але зберегли ту ж колісну базу 2 841 мм. Дивно, але ліфтбек Superb нового покоління довжиною 4 912 мм трішки довший за універсал Combi, котрий має від носу до корми 4 902 мм.
Не дивлячись на те, що весь кузов машини покритий камуфляжем, зміни в стилі здаються еволюційними, з більш гладким силуетом, скульптурними лініями, а також вишуканими акцентами найновішого стилю Skoda. Серед особливостей екстер’єру – нові матричні бі-світлодіодні фари з кольоровими кристалічними елементами, котрі відображаються в більш чітких задніх ліхтарях. Комплектації Sportline та Laurin & Klement, скоріш за все, відрізнятимуться: перша спортивними покращеннями, а друга преміальними.
Більш просторий та технологічний салон
Завдяки збільшеним габаритам нова Skoda Superb пропонує більше місця для водія та пасажирів всередині. Об’єм багажнику складає 645 літрів у ліфтбеку та 690 літрів у Combi, причому за останнім параметром цифри ідентичні з VW Passat Variant. Практичність додатково підвищується за рахунок 28 доступних функцій Simply Clever, включаючи двері багажного відділу з електроприводом в Combi, тримач планшету в центральному підлокітнику задніх сидінь, вмонтовану воронку в кришці бачка омивача вітрового скла та багато рішень для зберігання речей.
Приладова панель в Skoda Superb нового покоління оснащена великим 12,9-дюймовим екраном інформаційно-розважальної системи в поєднанні із цифровою комбінацією приладів та проекційним дисплеєм. Дизайнери Шкоди зробили вибір на користь комбінації сенсорного та кнопкового управління, віддавши перевагу користувацькому досвіду. Крім того, переміщення важеля перемикання передач на рульову колонку дозволило зробити центральну консоль більш акуратною. Оснащення безпеки також було покращене за рахунок більшої кількості систем ADAS, включаючи Turn Assist та Crossroad Assist і ще до 10 подушок безпеки.
Багато варіантів трансмісії
Нова Skoda Superb заснована на покращеній версії архітектури MQB свого попередника. Скоріш за все, це остання глава для флагману Skoda із ДВЗ перед початком ери електромобілів, тому автовиробник не став стримуватися в асортименті двигунів. Модельний ряд включає в себе три бензинових мотори, один з котрих з технологією м’якого гібриду, два дизелі та плагін-гібрид. Всі варіанти доступні виключно з автоматичною коробкою передач DSG, що передає потужність на передні колеса, з повним приводом за доплату.
Як і очікувалося, більшість оновлених двигунів з турбонаддувом в Superb аналогічні моторам в новому Kodiaq 2024 року, хоча у Superb Буде іще більш потужний бензиновий мотор для бажаючих отримати максимум продуктивності. Опція м’якого гібриду з’являється в Superb вперше, але родзинкою залишається плагін-гібрид, котрий зарезервований для кузову Combi. Силовий агрегат PHEV поєднує в собі 1,5-літровий бензиновий мотор, один електродвигун і акумуляторний блок збільшеної до 25,7 кВт год ємності (раніше 12,7 кВт год), забезпечуючи запас ходу понад 100 км з нульовим рівнем викидів при сумісності із зарядкою постійним струмом потужністю 50 кВт.
Skoda продала 1 560 000 одиниць Superb всіх поколінь, в тому числі 137 000 першого покоління, 618 000 другого покоління та 805 000 третього. Компанія сподівається, що нова версія продовжить успіх продажу своїх попередників. Виробництво Skoda Superb 2024 року відбуватиметься в Братиславі, Словаччина, на одному заводі із VW Passat Variant 2024 року.