Eccentrica представила ідеальний рестомод для культового суперкара 90-х – Lamborghini Diablo, приурочивши випуск 19-автомобілів до 60-річчя італійської компанії. Проект представляє собою дуже стриманий набір покращень для дизайну Diablo, але в той же час виводить його стандарти якості та цілісності сприйняття в абсолют – як раз те що доктор прописав для одержимих фанатів, готових заплатити за нього $1,3 млн.
В рік, коли Lamborghini виповнюється 60 років, вона привертає до себе великий інтерес. Еммануель Коломбіні, меблевий магнат та відданий гонщик-любитель Lamborghini Super Trofeo, прагне відмітити цю подію випуском 19 дуже особливих Diablo для найвідданіших шанувальників машини.
Для цього Коломбіні заснував Eccentrica, котра готова перетворити 19 одиниць Lamborghini Diablo раннього періоду випуску в ідеал, удосконаливши кожну кузовну панель, кожний елемент оздоблення інтер’єру та кожний механічний елемент, щоб вони відповідали найвищим очікуванням сучасних водіїв.
Надиханий автоспортом
Eccentrica Diablo черпає натхнення з орієнтованої на трек моделі GTR. Майже кожна панель кузову автомобіля змінена, щоб зробити її ще більш гладкою, функціональною та легкою в порівнянні з оригіналом. Модернізації підлягає навіть передня решітка, котра в оригіналі носила лишень декоративну функцію, а тепер допомагає покращити повітряні потоки над автомобілем.
Оновити дизайн Diablo допоможуть екзотичні матеріали, такі як вуглецеве волокно та надрукований на 3D-принтері титан, надаючи кузову більше жорсткості та одночасно полегшуючи його. Крім того, були оновлені передні фари та задні ліхтарі, ставши більш виразними, але зберігши оригінальний дизайн.
Хоча довжина кузову Eccentrica Diablo не змінюється, звиси стають коротшими, а 19-дюймові легкосплавні диски нагадують про світ автоспорту.
Рестомод в найменших деталях
Всередині гоночний вплив продовжується: салон суперкару обшитий шкірою та алькантарою, а всі старі пластикові непримітні деталі замінені більш якісними матеріалами для покращення ергономіки та естетики.
Рульову колонку виготовили з вуглецевого волокна, в данину поваги Diablo GTR, а кермо та цифровий дисплей повністю модернізовані, при цьому зберігають натяк на технології того часу. Також Diablo оснащений звуковою системою Marantz.
Що із V12
Під капотом Lamborghini Diablo спеціалісти Eccentrica теж обіцяють великі зміни. Оригінальний 5,7-літровий V12 залишається, але він стає кращим завдяки новим клапанам та розподільним валам, що дозволяє розвивати 550 к.с. / 404 кВт потужності та 600 Нм крутного моменту. Вихлопні труби з алюмінієвого сплаву Capristo допомагають двигуну звучати настільки дивовижно, наскільки це має бути.
Хоча це всього на 58 к.с. більше продуктивності стандартного двигуна Diablo, зміни у співвідношенні потужності та ваги до 2,9 кг на кінську силу дозволяють суперкару розганятися від 0 до 100 км/год всього за 3,5-секунди та розвивати максимальну швидкість 335 км/год.
Колеса доповнені шестипоршневими гальмівними супортами Brembo, роторами з прорізами та шинами Pirello P Zero Trofeo R, що дає змогу суперкару розганятися від нуля до стана дистанції всього 34 метрів. Це покращення на 20% в порівнянні з можливостями оригінального автомобіля, а також потенціал для видатних досягнень на треку.
Ціна
Завдяки різноманіттю фарб, оздоблення, тканин та матеріалів, жодний Lamborghini Diablo в рестомоді Eccentrica не буде схожим на інші. Будівництво одного такого автомобіля займе від 16 до 18 місяців, а вартість всього проекту складе €1,2 млн / $1,3 млн зверху вартості автомобіля-донора.
Представлений сьогодні в Мілані перший тестовий автомобіль Eccentrica Diablo відправиться на Фестиваль швидкості в Гудвуді в кінці цього місяця, а потім на Тиждень автомобілів в Монтереї.