Хоча Bugatti не приймає участі в історичному марафоні на витривалість «24 години Ле-Ману», присвяченому 100-річчю гонки, історія Bugatti тісно пов’язана із цією подією. Таким чином, перша публічна поява нового надпотужного гіперкару Bugatti Bolide на легендарній трасі в минулі вихідні стала справжнім резонансом.
В той час як гоночне товариство зібралося відсвяткувати 100-річчя Ле-Ману, новітній, найекстремальніший автомобіль в історії Bugatti вперше показався перед людьми в реальному житті. Трековий гіперкар проїхав коло легендарної траси Circuit de la Sarthe, де проходить історична гонка, перш ніж дати зелене світло офіційній гонці.
Bugatti Bolide керував відставний гонщик Енді Воллес, котрий добре знайомий із Ле-Маном. Він виграв гонку в 1988 році та є одним із небагатьох гонщиків в історії, котрі здобули перемогу на трьох найбільших марафонах витривалості: «24 години Ле-Ману», «24 години Дайтони» та «12 годин Себрінгу».
«Bolide виглядає та відчувається, в усіх відношеннях, як справжній гоночний автомобіль з видатними характеристиками», — заявив Воллес. «Той факт, що він генерує приблизно вдвічі більше притискної сили на максимальній швидкості аніж важить сам, забезпечує йому дуже високий рівень зчеплення та стійкості в швидкісних поворотах і це неймовірно вражає».
Для досягнення вражаючих характеристик притискної сили, Bolide оснащений 8,0-літровим двигуном W16 з чотирма турбінами, що генерує 1 600 к.с. / 1 177 кВт потужності. Гальмівна система для гіперкару розроблена в Brembo, а та, в свою чергу, використала досвід із власної програми для Formula-1, щоб приборкати цю вражаючу силу.
Як і Воллес, Bugatti не звикати до гонок «24 години Ле-Ману». В 1923 році бренд прийняв участь в цьому марафоні вперше, та продовжував періодично приймати участь в ньому до 1994 року, через 50 років після своєї першої перемоги на Ле-Мані.
В тому пам’ятному заїзді бренд використав EB110S, але через технічні проблеми він не зміг фінішувати в гонці.