Електромобілям Skoda Enyaq та Enyaq Coupe підготували топову комплектацію імені отців-засновників Laurin & Klement, додавши їй потужності в електродвигунах та застосувавши деякі хитрощі в трансмісії, що дозволило додати кілометрів до запасу ходу.
Skoda Enyaq Laurin & Klement відрізняється преміальним стилем, багатим оснащенням салону та оновленою електричною трансмісією, доступно в моно- та повнопривідною конфігурацією, що забезпечує підвищені показники потужності та запасу ходу. Skoda випустила комплектацію Laurin & Klement для Enyaq та Enyaq Coupe, котра відрізняється преміальним стилем, багато оснащеною кабіною та оновленю електричною трансмісією, доступною в версіях RWD та AWD, що забезпечує підвищені показники потужності та діапазону на одній зарядці.
Починаючи з екстер’єру, комплектацію Laurin & Klement можна відрізнити по новим бамперам з великою дозою акцентів кольором Platinum Grey навколо повітрозабірників та на захисних пластинах Також електричнонму кроссоверу в топовій комплектації належать нові 20-дюймові та опційні 21-дюймові легкосплавні колеса, тоновані вікна, значки L&K на передніх крилах, а іще хромовані віконні рами та рейлінги на даху. Решітка Crystal Face з підсвіткою та повністю світлодіодна світлотехніка входять в стандартну комплектацію.
Що стосується салону, оздоблення L&K стандартно включає бежеву шкіру та опційне чорне шкіряне оздоблення, кругове освітлення та алюмінієві педалі. Передні сидіння стандартної версії мають функцією вентиляції, обігріву та масажу. Значок Laurin & Klement гордо красується на багатофункціональному шкіряному кермі, підголовниках та центральному дисплеї. В Skoda Enyaq L&K дебютує новий користувацький інтерфейс Skoda CI, котрий в майбутньому буде інтегрований до всіх нових моделей виробника. Він передбачає переглянуту та спрощену структуру меню, нову навігацію, а також оновлені кольори та графіку для сенсорного екрана інформаційно-розважальної системи, цифрової комбінації приладів та проекційного дисплея. Накінець, система безключового доступу автоматично блокує двері, коли водій відходить від автомобіля.
285 к.с. потужності та до 570 км запасу ходу
Найдорожчий Skoda Enyaq L&K все рівно уступає за потужністю орієнтованому на продуктивність двомоторному Enyaq iV RS, але він виграє від покращеного електродвигуна, котрий нещодавно дебютував на VW ID.7. Цей блок видає 285 к.с. / 210 кВт, дозволивши заднєпривідному Enyaq L&K 85 розганяється від 0 до 100 км/год за 6,7-секунди, що майже на дві секунди швидше, ніж у звичайного Enyaq iV 80. Існує також повнопривідна Enyaq L&K 85x, котра не відрізняється за потужністю,але додаткове счеплення скорочує час її спринту до ста на 0,1-секунди.
Акумулятор також покращили за рахунок оптимізації зарядки, що дозволяє набирати від 10 до 80% скоріше за 30 хвилин при підключенні до швидкого зарядного пристрою, плюс додали функцію попереднього прогріву батарееї в холодну погоду. Оновлена трансмісія позитивно сказується на діапазоні WLTP електромобіля, котрий збільшився до 570 км в варіанті RWD та до 550 км для AWD.
Skoda не озвучує ціни на нові комплектації ENyaq L&K 85 та L&K 85x, котрі, як очікується, будут найдорожчими через довгий список стандартного оснащення та оновлену трансмісію.